富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-18

17th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 寄信 + 閒遊上野 0101 Day 8 Part 1

是日行程
Check Out - 上野郵局 - 閒遊 0101 - 呀美橫町 - 成田空港 - 香港
***
是日早餐
我既
呀曈 ~ 醒啦 ! 食早餐啦 ~
 上房執好呀鹿地
唉 ~ 
又搞到 10:xx 先可以出門口
早餐 Bar 枱
估唔到依到 D 姐姐又幾快手
咁快執好晒
 Hi ~ 我地又見面啦
好襯呀 ^0^
 出發
 黎左咁多日
都未有時間寄信比自己
所以 是日 1st 站
上野 郵局
 一入去 .....
呀曈已經首先帶出參與

 @呀曈比錢買公主郵票時
又係一句 : ありがとう ( 即 : 呀 lee 加多 )
郵局叔叔 送左 2 個下圖
郵筒仔比佢
好明顯
又係我 1st 個搞掂
 之後 
連媽咪都寫好啦
而呀曈 .......當然又係包尾

~ Done ~
 
 @郵局對出
就係 JR 上野站
下一站
0101
 先落 B1/F
因為 Chacott 依到有開架
呀曈大個女
要佢學比錢
 行完 0101 
轉返入 內街
點解咁架 !!
次次都就唔到依隻雞翼
咦 ~ 
吉池搬左上樓上呀 ?
下次要搵機會行下
又要買定一陣 過成田空港 車飛
 所以又要黎 
大黑屋
 參與左咁多次
依次最貴 !!
950/@
終於到左尾站
但需要轉入呀美橫町
買埋我要買最重既手信
"瓜"

搞掂
由於時間關係
想食小小野先過機場
是日 Lunch
すき家
***
因為尋晚 
比呀曈試過我個 鰻魚飯 後
佢話好味
***
所以
我 ; 媽咪 & 呀曈 參與 鰻魚飯
而細佬 ...... 唔記得 ^.^"
鰻魚飯 多謝 740円/@
 之後 
返 酒店 接返呀鹿
向京城上野站進發

沒有留言:

張貼留言