富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-14

13th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 京都 河原町 + 清水寺 Day 4 Part 1

是日行程 
am : 河原町 - 清水寺
pm : 自由活動 -
我 : 獨自遊京都
**
媽咪 & 呀曈 : 麵包超人館@神戶
**
細佬 : 明石大橋 + 鐵人 28@神戶
19:00 @大阪站 集合 - 玉出超市 - Dinner@ 道頓堀  
********
是日早餐 -
又估唔到 依間酒店's 早餐又幾多選擇 .
但可惜今日要過 京都 . 所以超趕 冇得慢慢嘆 !!
媽咪 ; 細佬 & 呀曈 先落樓開餐 ~
而我
因為要妝身 . 所以食小小打底
食飽飽 就馬上動身 . 向 京都 河原町 進發 ~ 
***
提提你 
由 酒店 ( 日本橋 ) 到 京都
需時 約 50mins
車費 800円 ( 轉 3 次車 )
0.0"
有見及此 .
最後我簡左 - 河原町 為落站點 .
因為 @日本橋  到  河原町 只需轉車 1 次
需時 55mins 車費 640円 . 
到時 呀曈 有力 就 On Foot 上山
如果唔係
改@ 八坂神社 坐 京都市巴士 過 清水寺 .
***
大約 11:00 黎到 河原町
呀曈 與 鴨川
***
小趣事
當我同媽咪講 依條叫 鴨川 時 .......  
呀曈問 : 點解冇鴨既 ?
我 : 唔知喎 ~ 上次黎 都見到有 幾隻係到 遊水架 ! 可能比人劏左掛 ?  0.<"
呀曈 : 吓 !? 
***
睇完條冇鴨's 鴨川之後 . 繼續向 衹園四条通 進發 ~ 
- 去相 -
 
又黎到 街尾既 八坂神社 
至 Day 2 細佬教過 呀曈 洗手環節 後 .
每當 呀曈 一見到 洗手區 . 就非常主動 出手參與 . ^.^" 
笑 ~ 呀曈到此一遊 
 
原先呀曈既狀態 . 以為佢可以 On Foot 上山 . 所以 由 八坂神社南門出 .
 
點知黎到 石塀小路 . 呀曈 就開始 出現 疲態 ......
為有即刻 抄小路 回 大路 @東大路通 坐巴士 過 清水寺 
唉 ~ 所以話 帶細路出門 . 真係要有幾手準備 =.=" 
***
提提你
@東大路's 東山安井站 坐 202號  市巴士 到 清水道站 落車
車程 3 - 5 mins ( 因為只係一個站 ) 車費 200円
***
落車後 . 沿 松原通 上山  
由於今朝食得太少 . 係時候 黎個 Bunch ~
參與左 2 個包 3 份 Share
黑胡麻包 - 多謝 250円                                          喜八郎牛肉包 - 450円
 
***
試味感 
黑胡麻包 : D 黑芝麻溶勁香 勁滑 . 超好味 ! 
喜八郎牛肉包 : 牛肉雖然好香 . 但食落好似少左 D 野 ..... 但又講唔出係咩 ...
***
休息 + Bunch + 叉電 後 . 我地又繼續向 清水寺 進發 ~
當你抬頭見到 大大個 紅燈籠時 . 即代表 行多 5 - 8 mins . 
你就會黎到 - 清水寺  *\ ^o^/*
咦 ~ 點解圍住晒既 ?
 
笑 ~ 呀曈到此一遊  Y0v0Y 
 
又到洗手環節 -
我終於忍唔住 . 問呀曈 點解 你咁主動洗手 ?
呀曈 : Hehe ~ 玩水 ...... 
Oh ~ 原來清水寺維修中 ...... 
 
最後 . 我地冇買飛入去 ( 舞台 ) . 只係 @週圍行圈後 就離開 清水寺 ~
因為 媽咪佢地下午 要趕過神戶 !  
落返 清水寺前石路 . 遇到依 3 位 大阪大學生 .
佢地正在 做有關 旅遊's Project . 想我地幫手做幾條 問卷 . 舉手之勞 No Problem ~  
之後 . 我將 媽咪佢地送到黎依到 . 開始各自 自由活動 ! 
先講講我吧 ~
佢地離開後 . 我再返上 清水寺附近閒遊 ~

- 去相 -
 
 
 
 
大約 13:xx 落山 . 又再途經 依間 舖頭  ^o^Y
話說 :
想當年 我都係到 買左下圖 依支 風車 . 點知 依頭買 . 嗰頭掉 =.="
Yeah ~ 今次終於 可以補償返 當年既缺憾 !
風車多謝 200円
由 清水寺 黎返 清水道站 上車 坐 市巴士 100號 返 JR京都站
***
提提你
當你黎到 清水道站時 . 可能會為依到 既 巴士站 而將你 搞亂 !
但其實 唔洗驚 . 只要大家記住 -
@京都銀行門口 既 巴士站 開往 衹園方向 .
相反 . @銀行對面 既 就係返 JR 京都站 .

***
車程大約 10mins 車費 230円 . 我又返到黎 JR 京都站
***
提提你 
如果大家需要買 京都巴士 One Day Pass 的話 . 
唔一定係 京都站內 買 . 因為 @巴士站前 . 亦有自動售票機 . 
而且 . 唔止 500円 巴士 One Day Pass . 其他 乘車 Pass 依部機 都有出售

***

2 則留言:

  1. 買左下圖依支 風車 . 點知 依頭買 . 嗰頭掉 =.="Why?錢多呀!haaa

    回覆刪除