富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-11

10th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 是日消夜 + 戰利品 - Day 1 Part 3

上文提到 - 
我地@ Lift 超市入貨後 . 
打道回府 
********
是日戰利品 
壽司店前既扭蛋代表 
我既 - 
呀曈既 - 
而 東橫 Inn 自選入住 禮物 代表 
我 & 媽咪 
呀曈既  
@ Life 超市 代表 
我地除左參與 水 ; 麵包 & 零食 外 . 重有依 2 款 生果
********
返到酒店 . 大家經一輪梳洗 + 我同老公 Skype + 呀曈 Skype 媽咪 後 . 
開餐 ~
哈哈 ~ 睇下呀曈食到幾滋味 . 連皮都差 D 食埋 ^.^"
********
明日預告 : 市內一日遊

沒有留言:

張貼留言