富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-15

14th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 歌舞技町 + 是日戰利品 + 富士山特寫 Day 5 Part 3

上文提到
我地係羽田落機後 向新宿進發
羽田 到 新宿 
車程54mins 車費 690円
 需 @浜松町 轉 山手線
 Hi ~ 木村 我地又見面啦 !
睇落雖然 24度 . 不過好彩 條街有 D 風 
 
見到激安 即係話 我地又返到黎 歌舞技町
又返到黎 歌舞技町東橫 Inn
 
 Check in 後 .
又到左 自選入住小禮物環節
同 難波一樣 Book 2 間 雙床房 .
依到既房價 比難波貴
會員折後價 10925円/ 晚/ 間 
 
- 今次既房景 - 
  放底呀鹿
又要出動搵食
今年年頭 ( 1月 ) 同老公黎's 時候 
已經知道依間 錦系町 [ うに丼 ( 海胆丼 ) ] 轉左手 
但當時仍在裝修中
但估唔到今次黎 有左答案
新租客 原來係買 串燒
@歌舞技町行圈後
媽咪 & 呀曈 強烈要求食牛肉飯
所以
是日 Dinner - 松屋
1 人 1 碗 牛肉飯
最後 我地重先後去埋
赤札堂 & Lawson 100 入貨
 
滿載而歸 . 打道回府
********
是日戰利品
Daiso 代表
我 ; 媽咪 & 呀曈
 
即食麵發明記念館 代表
媽咪 & 呀曈既
 我既
到細佬 佢比較誇張 !
一共參與左
 2個杯麵福袋  ( 一個福袋有10個 ) 
1x 個 散裝杯麵 
Total 3x 個
我問佢 洗唔洗買咁多 ? 
佢話 : 有好野 要同朋友分享
伊丹空港代表 
( 今晚甜品 )
ANA 代表 
係呀曈既
因為 For Child Only 
 羽田空港代表
 東橫 Inn 自選入住禮物
( 我地 3 個都係簡左依樣 . 所以唔多影啦 )
 赤札堂 代表
 Myself Only
  Lawson 100 代表
細佬 & 呀曈既
***
試味感
 雖然我只係飲左一啖試味 .
但冇我想像中咁 濃 & 滑
但細佬 & 曈 就話 好 Ok !
***
我既
 
***
夏天黎日本 當然要食瓜啦 !! 
所以 . 是日生果 
又係瓜  0v0/
 除左生果 . 
今晚重有甜品
***
試味感
好味 ! 強烈建議大家買黎試 ~ 
***
  *******
最後 
為大家送上
唔同時段既富士山

2 則留言: