富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-13

12th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 黑門市場 + 速遊奈良 Day 3 Part 2

上文提到 我地搬完酒店 .
正向 黑門市場 進發 ~ 
由於 時間關係 ( 約 12:xx )
我地決係到 食個 Bunch . 0v0  
一入到 黑門市場 細佬首先出動 !
今次簡左 蘋果味 ~ 
多謝 205円
***
試味感 
好香蘋果味 ! 正 ~
依到 味道選擇多 . 而且比大阪城公園平 !  
***
之後
到我既 莓大福 出場 !! 
***
試味感 : 
好一般 . 試過就算啦 !
唉 ~ 都係年頭 @呀穌參與嗰粒好味 D ~
***
行圈後 . 開始分頭搵食 -
我 & 細佬 . 參與 即開生蠔
Oh ~ 成隻筷子咁大既 生蠔 - 
多謝 900円/ @ 
***
試味感
好味 + 鮮甜 
*** 
而另一邊 . 媽咪 & 呀曈 參與 關西煮 
Zoom ~ 
臨走前 . 細佬話 要整多碟 とろ  . 好明顯 我會分佢一杯羹 ^o^/
とろ 多謝 1000円/ 盒
***
試味惑
好一般 ! 物冇所值 ~
***
參與 Bunch & 買好今晚 消夜 後 . 極速返酒店放底 . 之後向 奈良 進發 ~ 
由於時間關係 . 呀曈 @坐車時 . 提早午睡 ~ 
無錯 . 一到落車既時候 . 又要請出 小朋友既 恩物 -
糖糖糖糖糖 
See ~ 
哈哈 ~ 呀鹿 我地黎啦 !!
一出閘 . 又返到黎好熟識既 噴水池 ~ 
笑 ~ 呀曈到此一遊 
唉 ~ 點知離開近鐵奈良站 冇 2 步 ...... 
咁快就 烏雲蓋頂 . 即係話 我地唔可以行得遠 !! 
哈哈 ~ 見到呀鹿啦 !
好 去相 -
講真 . 我個人真係唔多建議 餵鹿環節 . 因為好似有 D 影響生態 . 
不過 細佬話一場黎到 . 點都要試下 !! 
有黎過奈良既朋友都應該會見過依個情況
起初 . 1 . 2 隻
最後 . 當然又係比鹿圍啦 !!
正當細佬餵完鹿 想繼續向前行時 ..... 
Oh ~ 呀曈 & 媽咪 不見了 ??
原來 ~ 呀曈比 D 鹿 嚇到 彈埋一邊 . 而 我媽咪就一直陪住佢 ..... 
最後 . 要細佬返去 護航 佢先可以前進 !!  
See ~ 隔左咁遠都驚 ?! 唉 ~ 
夾都冇咁準 . 差唔多行到 隧道口 時 . 開始落雨 ~ 
即係話 係時候 返 商店街 搵食 .   
不過 搵食前 . 先帶 媽咪黎 中谷堂 
我地參與左 2 個
***
試味惑 
連佢地都話好味 !
***
是日 Lunch 選址 - 
店內環境
野食黎啦 ~ 
我既 - 他人丼 ( 即 : 滑蛋牛肉飯 )
媽咪 & 曈 Share - 親子丼 ( 即 : 雞肉蛋 飯 )
細佬既 - 咖哩飯 
食飽飽 . 呀曈話要扮鹿 . 依對鹿角 @ 100円 購入 .
大約 17:xx 我地返到 酒店 . 接埋呀鹿 + 小休 後
約 18:xx 出動搵食 ~ 

2 則留言:

  1. D 鹿真係好温馴, 睇完你依日行程, 我又睇返2001年去奈良相片回味下. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係 D 鹿咁馴 先帶呀曈去睇. 但唔知點解呀曈驚到死 !

      刪除