富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-17

16th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 搬 御徒町 Super 酒店 + Lunch@魚河岸 Day 7 Part 1

是日行程
搬御徒町 Super Hotel - Tokyo Disneyland - 酒店 
********
是日 東橫 Inn 早餐 
只有 媽咪 ; 細佬 & 呀曈 參與 
***
早餐試味感
佢地都話 新宿東橫 Inn 既 早餐
下次可以唔洗預佢地
***
早餐後 左整右整
等 細佬睇埋書 ( 搵車 搵路 ) 後
大約 10:3x 出發
由於太陽出來了 ( 熱呀 !! )
所以 今次又係經 地下街 過 JR
唉 ~ D Shop 都門啦 . 可想然之 依家幾多點 =.="
 新宿 到 御徒町坐 山手線 
約 25mins 車費 170円
@JR御徒町 月台 
已經見到 酒店 招牌
為左聽日過機場時唔洗咁論盡
所以 我地今日搬黎 御徒町 Super Hetol
未到 Check In 時間
所以
又係先寄存呀鹿既
之後 
我 & 細佬
過酒店隔離 魚河岸
是日 Lunch
 我既 七海丼
多謝 850円
 細佬既 Set Lunch -
多謝 780円
而 媽咪 & 呀曈 唔食生野 
所以佢地 @Super 食 麵包
 ***
~ 嘟 ~
中午 12:xx
向下一站 
東京迪迪尼 ( Tokyo Disneyland ) 進發
 上到月台
我估 呀曈 應該係想 保留體力
所以 ...... 變身樹熊
 
@ 御徒町 到 Disneyland
需要 轉 2 次車 
車程 約 30mins 車費 310円 
去到 舞浜 後 On Foot 
或 
坐 迪迪尼 鐵車入園
  
黎到 舞浜 站 
~ 哈哈 ~
開始我地今日 既 奇妙之旅 
Y0v0Y
********
偷步講講 Last 晚既 Super Hotel
今次我地簡左佢地既 相連房
由於呀曈未夠 6歲 所以唔洗錢
 相連房 房租 20570円 ( 只計 3個成人 )
 房內間格同上次入住 既 雙人房 一樣
  而唯一既分別
就係中間依道門

今次間房 既 景觀 
對住 民居 走廊

2 則留言: