富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-12

11th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 大阪城 + 松屋町 - Day 2 Part 1

是日行程 
大阪城 + 松屋町 + Lunch @ 心薺橋 + 大阪水族館 + 閒遊 & Dinner @道頓堀 + Max Valu 超市
********
一如以往 . 通常 1st 日 都會人齊 食早餐 ~
食飽早餐後 . 我就叫佢地出門先 . 原因好簡單 - 
因為我想 測試下 細佬's 自由行 & 照顧媽咪 & 呀曈 既 能力 . 
反正 今日's 行程 . 都係以 大阪市內為住 . 
而 交通 就用 大阪出張きっぷ 既 一日乘車券 . 
所以 . 唔洗擔心佢地會因為出錯閘 而 白洗車錢 . ( 大不了咪 游車河 )
另外 我重同佢地訂左個約定 -
如果一陣 @大阪城 碰唔到面 . 就改為 12:00 @松屋町 1號出口 路面等 . 
大約 09:xx 左右 . 伸晒佢地出門口後 . 我就開始妝身 + 自拍無聊影
@10:00 左右 . Done ~ 
到我出發 !!
我既 1st 站 . 酒店對面 藥房 
之後 . 就向 0101 方向進發 
由 難波 到 大阪城 坐 千日前線 
***
提提你 
其實 @難波 坐 御堂筋線 過 大阪城 會快 D . 
不過 我唔想咁快 撞到佢地 . 所以 . 我簡左 慢 2 mins 車程 既 千日前線 . 
***
提提你 
@大阪市営 既 なんば 站 向 5號出口 的地鐵站內 . 有齊 大 ; 中 & 細 型 Locker . 
經 實地考察後 . 依到既 大 Locker 連我既 大鹿 都放得落 ^.^Y
***
大約 15mins . 我黎到 谷町四丁目 
另外 . @細佬出發時 . 我安排佢地 @谷町四丁目 9號 出口 出 . 
因為可以順便 係 法円坂遺跡復元倉庫 參與影相 . 
所以 . 當我黎到依 谷町四丁目 時 . 簡左另一個出口出 . 就係  2 號出口 .  
點知 . 當我黎到 NHK 時 . 
@等過馬路時 . 無意中見到佢地 岩岩 過完馬路 !  
好明顯 . 我會先跟住佢地尾 ~ 
黎到 大阪城前 . 我終於上前同佢地 相認 ^.^Y 
 

哈哈 ~ 又到左指定動作既時候 - 
笑 ~ 呀曈到此一遊 !!  
上次黎 依到未有 快餐車 !
天時暑熱 . 所以 ~ 又係出手既時候 ! 
士多啤梨雪糕 -
多謝 300円

臨走前 @門口
見到有對新人係到影 結婚相 !! 
So Sweet !! 


*下面依張相 出至 呀曈 手筆 . 唔錯吧 ?
向下一站 松屋町 進發 ~ 

同原定時間差唔多 . 我地 12:xx 黎到 松屋町 
原來松屋町 平日都係咁寧靜 . 就同我上次黎既時候 差別唔大 !  
- 去相 - 

原來依到都有 Lawson 100 . 可以補補身上糧餉 ^.^/ 
@依到大約行左 1個鐘 . 差唔多 13:00 又係時候搵野食 . 
經商量後 . 我地決定 先返 心薺橋 搵食 .  

沒有留言:

張貼留言