富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-15

14th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 法善寺橫町 + 閒遊道頓堀 Day 5 Part 1

是日行程
閒遊道頓堀 + 法善寺橫町 + 即食麵發明館 + 伊丹 飛 羽田 + 新宿歌舞技町
********
今日終於有時間 . 可以慢慢嘆早餐  0v0Y
 哈哈 ~ 呀曈都一樣 
食飽飽 + 妝身
出發
***
提提你
難波華盛頓酒店 Check Out 手續已經完全電子化
 ***
Check Out + 寄存 呀鹿 & 呀貓 後
又到左 細佬 睇書環節
事關 
我堅決 拒絕比錢 做導遊 
因為 小妹全完接受唔到 -
喜歡 自由行 既 自由  但 唔喜歡 自由行 既 責任
想 Smooth 就跟團 比人趕鴨仔
正因如此
 今次 Family Trip 
時間 & 景點 由我安排 
 交通 & 搵路 由佢負責 .
所以 . 每日我地都用上一定既時間 等佢睇書 ( 搵車 & 搵路 )
 依個 就係佢 出發前 唔做功課 既 成果
* 冇錯 . 我真係知都 唔講 唔帶路 *
因為佢唔係 呀曈 & 媽咪 既年紀
想有收穫 . 就得付出 !    
襯細佬睇書搵路時 
我帶呀曈出門口無聊影
 
大約 10:xx 
細佬終於搞清楚今日 1st 站 : 法善寺橫町's 位置 
~ 我地可以出發啦 ~
@道頓堀 . 我地途經 日本's 馬會
Oh ~ 原來依到既馬會係咁 Open !?
 ~ 笑 ~ 

由 酒店 到  法善寺橫町 我地 經 千日前入
 世界杯 x 呀貓   0.0"
 跟水牌 由依個入口 轉入橫街
 - 去相 -



 
 

 @法善寺橫町  行圈後 . 由小路直出 
黎到 Daiso 
 
大約 12:xx 返酒店 接返呀鹿 & 呀貓後
向下一站 : 即食麵發明館 進發
 
終於黎到 阪急梅田站
 

沒有留言:

張貼留言