富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-14

13th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 大阪站 + 玉出超市 + Dinner@大阪王將 Day 4 Part 3

上文提到
雖然 我地中午開始 分道揚鑣 
 不過 到左 19:00
大家會 返黎 大阪站 5/F 時空の広場 等
原因就係為左參與佢 
立體畫展
距離 相約時間重有 15mins 
所以 . 我繼續 閒遊 
到左 19:05 佢地終於黎到 
呀曈一黎到 就同我分享 
頭先@ 麵包超人館 畫既 佳作
而我 . 就為佢地送上 
呀貓蛋糕 
多謝 463円
 
***
 小趣事
當呀曈見到 呀貓蛋糕 後 
竟然講左句 
唔好食佢啦 !! 
點知 .... 佢真係唔捨得食 
一開始 . 只係 "了" 左 呀貓隻 蝴蝶 落咀
就當食左 !?
唉 ! 小朋友 諗既野 . 真係好得意 !
 ***
大家小休過後 
開始參觀 時空の広場 既 立體畫展
~ 去相 ~
 ********
參觀感 
可能係燈光問題 . 
唔係 幅幅都出到立體效果
********
睇完立體畫 . 又係時間打道回日本橋
不過唔係咁快返酒店 
而係去超市入貨 
***
提提你
@日本橋站 7號出口直行 約 5 - 8mins
就會去到 玉出超市
~ See ~
***
又係 大滿足既情況下 
凱旋回歸  ^o^/
由於 D 我地參與 又水 又生果 . 
所以 先返酒店放底 再出動搵食 
不過 媽咪話佢對腳 已經冇晒 知覺  
所以 佢選擇左 酒店樓下 既 松屋 做 Dinner 
而 我 ; 細佬 & 呀曈 On Foot 出 道頓堀 搵食
********
是日 Dinner 選址 : 大阪王將
 睇下今晚食乜先
我地 Order 左 2 個 Set + 1客餃子 3份 Share
 
 
Dinner 多謝 2200円
********
是日戰利品 
京都 衹園代表 
我 & 媽咪 - 
以下 Myself Only
 清水寺代表
伏見稻荷 代表
大丸代表
 藥房代表
而呀曈
依個係 麵包超人館
既 小朋友入館 小禮物
********
是日生果 
今晚我地有 3種唔同既 瓜 
 
 
 呀曈食得幾開心
 
 ********
是日消夜
我 & 細佬 Share 
********
明日預告
即食麵發明館 - 飛 東京

2 則留言:

  1. 呀曈畫麵包超人畫得好似 , 日本買生果真係好抵呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓 !? 其實隻 麵包超人 係原本有架 . 佢只係填左顏色 ^.^"

      刪除