富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-16

15th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 山王祭@日枝神社 + Sky Tree + Dinner@新宿 Day 6 Part 3


 我 @日本橋 到 溜池山王
只需 9mins 車費 170円
而 媽咪佢地 @三鷹 到 溜池山王
需時 40mins 需要轉車一次 車費 480円 
***  
向日枝神社進發
  
  上到路面 
又係細佬睇書既時候
 終於行得 !
 由 溜池山王 On Foot 到 日枝神社 
只需 5 - 8mins
 - 去相 -
 哈哈 ~
又到左呀曈最鍾意既環節
洗手
每次日本既 "祭"
如果咁岩身在當地 點都會揪時間過去行下
除左可以睇睇當地文化外
&
一街都係既小食 !! 0v0
但今次
唉 ~ 
岩岩餐咖哩飯重未落格
所以 . 有得睇 冇得食 
而細佬 
又係首先出動嗰個 
 西冷牛串 + 冰凍可樂
多謝 700円
 
可能呀曈鍾意 粉紅色
所以佢 係咁 望住人地條裙仔 ^.^"
 
 媽咪 選擇參與
燒餅
 
@另一邊
細佬 & 呀曈
參與 八爪魚丸
 
 有得玩 又 有得食
呀曈又點會放過呀 !!
 
唉 ~ 睇到呀曈依個坐姿
好難想像 
佢其實係一個女仔 !?
 
 @日枝神社玩到 18:xx 
向一下站 Sky Tree
進發
 
由於呀曈已經出現倦容
而且 個天未黑 去到 Sky Tree 都未開燈
所以 . 細佬 簡左 遊車河 
@溜池山王 坐到 淺草 + 行九里 轉車 
 大約 19:xx 終於黎到 =.="
 - 去相 -
唉 ~
5個月內黎 2 次 ! 
( 悶" )
 @ Sky Tree 1st 站 
龍貓
 呀曈又玩到唔捨得走
  ~ 笑 ~ 
呀曈到此一遊
 影完棵樹
轉戰 商場
岩岩有龍貓 . 依家有 Kitty 貓
 
 
 Oh ~ 呀貓又有新產品
 
  大約 20:xx 返新宿
返到歌舞技町
又係 Dinner 既時候 
呀曈 & 細佬 松屋 
( 其實係 呀曈 又話要食 牛肉飯 )
而 媽咪 
因為岩岩件 燒餅 未落格
所以 是日晚餐
又係得我 1 個人
若狹家 海膽丼 
多謝 18xx円 
( 唔知點解 . 今次比年頭平左 ? )
  是日尾站
超級市場
 上齊糧餉 打道回府
點知 . 
正當我洗完白白過去搵呀曈既時候
呀曈已經 大字形 昏睡
其實 
對 1個只有 5歲既小朋友黎講 呀曈 已經好叻 !
日日都跟住我地 早出晚歸 
@日頭 休息既時間 只係坐車 嗰 1x  至 1hrs.
再加上 行梗時抱佢既時間 夾埋連 30mins 都唔夠  
對佢黎 依幾日真係令佢完全透支 !
所以 大家唔洗覺得奇怪 點解我地次次去旅行 
1日內可以去咁多地方
因為
我家既 Shopping 魔 係由細開始段練 
連 我 & 細佬 都一樣
從細 就跟住 媽咪 依到去 嗰到去 
依 D 咪叫做 " 他朝君體也相同 " 囉 ~
既然呀曈 瞓左
是日生果
只有 我地 3 個 Share 
 
********
是日戰利品
( Myself Only )
竹下通代表 
裹原宿代表
 表參道代表
 Sky Tree 代表
 
Lawson 100代表 
*** 
而呀曈既戰利品
三鷹代表
佢就係 貓巴士 BB 同 之前 大貓巴士既分別 
就係 
佢只有 3對腳 >0^
Sky Tree 代表
********
 是日宵夜 ( Myself Only )
Lawson 100代表
***
試味感
好香 好滑 正 !
***
 
 ********
明日預告
搬酒店 + 迪迪尼 1日遊

2 則留言:

  1. 正呀! 我都好鍾意參與不同地方的節慶, 不過日本唔多熟啲祭既時間, 台灣就多啲資料, 去左幾次參與不同的台灣地方節慶, 真係好有氣氛! 香港就被政府管理到乜氣氛都無哂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 其實又好難全怪政府 . 我覺得要有節日氣氛 都係雙向 . 政府 & 市民 都有責任 !
      政府推廣 . 而市民 ( 不論係搞手 or 參與人士 ) 都需要 自律 & 熱情 . 但問心講 我真係覺得 香港人 對依 2 方面條件 都比較弱 !

      刪除