富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-11

10th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 向大阪進發 + 南海電鐵 紅彗星號 - Day 1 Part 1

話說 
依個 Family Trip 原訂於明年年頭 ( 即 1月 ) 
但夾晒 各人時間後 . 發現 ..... 明年出發 有難道 @.@"
最大既原因 : 呀曈 今年 9 月入小一
到 2015年 1 月時 . 可能剛好係 考試旺季 !? 到時點飛呀 ?
又咁岩
小妹上月比人 豉蕉抄魷
於是 大家就 啦啦林 搞左依次 旅行
但到最後 老公冇假 & 小雙 拎唔切簽證
所以
依個 Trip 最後
只有 我 + 媽咪 + 細佬 & 呀曈 . 4 個人
***
為左 慳錢 & 賺時候 . 最後決定 大阪入 東京 走 -
大阪 5日 4 夜 + 東京 3 日 3 夜 = 8日7夜
[ @大阪 過 東京 安排左 坐下午機 . 所以 @東京 實質只有 3 日3夜 ( 唔足 4日 呢 ) ]  
有見及始 . 小妹會將今次 大阪 + 東京 之旅 . 完全放係 大阪 欄內 .
********
是日行程 
15:20 飛大阪 - JPT 20:00 關西空港 - 22:00 酒店 Check In - Dinner@100円壽司 - Life 超市
***
今日約左媽咪 13:30 @ 香港機場等
人齊
向 Counter 進發
估唔到 . 呀曈人仔細細 . 推起行李車時 又幾好力 !
另外 . 呀曈為左依個 Trip . 
竟然重金禮聘 已經收山既 呀貓 重出江湖  *\ ^.^ /*
由於時間既關係
入閘後已經趕唔設 食 Lunch ~  =.="  
我地 買煙 & 叉電 後 . 就直接 行過 登機閘口  
時間真係岩岩好 . Toilet + 影飛機 . 又夠鐘上機

由於依次係呀曈 1st 次飛 . 所以 對佢黎講 樣樣野 都好新鮮

大阪 ~ 我又黎啦
平日 . 為左影相寫 Blog . 通常都係我影人後 . ( 人 - 即係 老公 )
估唔到今次 . 哈哈 ~ 到我比人 影後 啦 ^.^" 

*** 
小趣事 :
話說 : 空姐 姐姐 將 餐車推到 細佬身旁 後 . 細佬 幫 呀曈 Order 橙汁 .
點知 空姐 姐姐 講左句  請等等 後 . 就行左去 .
當佢返轉頭時 . 就拎住 下圖 左下 既 紙杯 橙汁 .   
哈哈 ~ 依個就係 小朋友 & 大朋友 既分別 啦 !
***

同以往一樣 兒童 先食 .
依份 就係 ANA's Kids Meal 送既 小禮物
嘩 ~ 原來 ANA 既  Kids Meal 咁豐富 !!
唉 ....... 早知我都 Order 兒童餐啦 ......  
冇幾耐 . 到我地啦 -
我 & 細佬都 Order 左 咖哩雞 
媽咪 就 Order 豬  
食飽飽
又到無聊影既時候

而另一個估唔到既係 . 今次有呀曈 陪我 一齊 無聊影  
而且 . 依次無聊影 . 都算係 我 飛左咁多年 . 最最最 無聊影 既一次 !
對上嗰次 . 因為 Hello Kitty 機既 Toilet 靚 . 所以 我先出手參與
唉 ~ 點知今次 呀曈 竟然 連 一個咁普通既 Toilet 都唔放過 !?
哈哈 )) 果然係 5歲既 小朋友 !
飲飽食醉 + 大玩一輪 = 小睡休息
@JPT 20:00 . 我地準時黎到 大阪 關西空港
出閘後 向機場站 進發 
不過 . 為左 參與 紅彗星號
所以 . 要係車站 等一陣
紅彗星號 最後一班 由機場開出既列車 - 21:04 

上車 Lu ~  
今次又係參與  大阪出張きっぷ
***
提提你 -
@2014 . 6 . 30 前 . 如果大家都想 坐 紅彗星號 由機場出市區的話 .
@買飛時 . 記得同職員講 你要坐 紅彗星號 .
如果唔係 . 佢會幫你畫 最近開出既 列車 ( 即 - 藍鐵人 ) 
***
車程需時 同 藍鐵人 一樣 . 約 35mins . 我地又黎到 南海難波 站
同藍鐵人一樣 有型 既  紅彗星號

搞掂 . 向酒店進發

Hi ~ 估唔到我地咁快又見面啦 !! 
今次 @大阪 頭 2 夜
住 難波 東橫 Inn . 之後 搬 Package 酒店

10 則留言:

  1. 睇到你話要食兒童餐,係機上會比人笑傢!(超晒齡兒童)wakaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 妖 ~ 上個月坐 Hello Kitty 機時 . 我同呀 ken 咪又係 order 兒童餐 !!

      刪除
    2. ~0~我有個強烈的感覺ken生係被迫倍你做超晒齡兒童!haaaa

      刪除
    3. 根本上唔算迫 ! 因為我 order 時 只係同佢單左聲 而當時既佢冇反對 架 !! ^.^/

      刪除
    4. 係佢無左個反擴能力!haaa

      刪除
  2. 回覆
    1. 雖然開心 . 可能我要帶住佢地幾個 . 所以需要兼顧既野太多 . 整到個人都幾累 !
      ( 上次去 9 洲 11日 都冇今次咁累 )

      刪除
  3. 嘩!! 紅彗星列車好型呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 實物真係好得架 !
      但可惜我唔識影相 . 未能將佢既原形盡現 ^.^"

      刪除