富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-14

13th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 京都拉麵小路 + 伏見稻荷大社 [ 千鳥居 ] + 大阪大丸 Day 4 Part 2 ( Myself Only )

上文提到 
12:xx @清水寺 同 媽咪 佢地 分道揚鑣 . 
而 我決定 獨自留守 京都 . 
所以返到 京都站 . 要先搵地方食 Lunch ~ 
是日 Lunch 選址 : 京都拉麵小路
 
 行圈後 . 
決定參與 - 富山麵家 いるは 
一個人的午餐  
多謝 980円
***
試味感 : 
味道 Ok . 但冇 Encore 沖動
***
食飽飽 當然要叉叉電啦 !!
另一個 So Good 感覺 
依個叉電房 個 View 實在唔錯 !
不過靚還靚 . 我又要繼續上路
下一站 : 伏見稻荷大社
落到 4/F . 
無意中發現
原來依到有個咁正既 叉電區
依到唔止 唔洗晒 . 而且又好風 ! 
 再加上 依層 剛好 同 京都塔 差唔多成水平 ~
So Good !!
~ See ~
由 京都站 坐 JR奈良線 . 只需 5mins 
@稻荷站 一出 . 過條馬路仔 
就黎到 
伏見稻荷大社 - 表參道
- 去相 -
 
 
 
 
 
 
終於黎到 千鳥居 入口 
 你地睇 
真係 人頭湧湧 架 !!
 唉 ~ 為左要影依張相 
我都唔知 Hold 住 自己對手 & 部機 + 唔知等左幾耐 . 
先影到架 !
 ( 汗" ) 
可惜 . 
行到一半時 . 開始落雨 !
 謂有掉頭走人 =.="
 
 
 
離開千鳥居 後 
我 @ 裹參道 出
 
過埋電車路 
黎到 京阪伏見稻荷站
 不過
我下一站 係 JR 大阪站
所以要返去 JR 稻荷  
由於今次 行唔晒 千鳥居 
希望下次再黎 . 可以行得晒啦 ~ 
由 JR 稻荷 回 JR大阪 
需要 @京都轉車 
車程需時 45mins 車費 840円
由於 身上既水 已經飲晒 .
所以 臨上車前 . 過 7仔 參與 炭酸水
***
試味感
我覺得 Lawson100 嗰支好味 D
***
 因為岩岩場雨 . 
所以比我預期內早左黎到 大阪站 
但 又未到我地 相約時間 . 
為有入 大丸 行圈 吧 0v0Y
黎到 大丸 1st 站
叉電 + Toilet
之後 . 當然係 開始 行圈 啦 !  
 

4 則留言:

  1. 千鳥居都幾難行得哂, 因為會一直伸延上山, 我估起碼要行個幾兩個鐘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀 ! 其實我個目標係行到個湖 . 希望下次天公做美啦 .

      刪除
    2. 咁就近好多, 大約20~30分鐘可以到, 今次可惜剛剛落雨, 下次再去過.

      刪除
    3. 唉 ~ 落雨 + 天陰 + 自己1個 = 下次再去 =.="
      如果當時老公係到我就唔洗等下次

      刪除