富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-16

15th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 山王祭巡遊 + Lunch@日本橋 - Day 6 Part 2 ( Myself Only )

上文提到
我由表參道過黎日本橋
係為左參與 山王祭巡遊
表參道 到 日本橋 坐 銀座線
只需 17mins 車費 200円
 @12號出口上路面
過黎日本橋既原因 
為左參與
 山王祭巡遊
***
提提你
有關山王祭
山王祭 ; 神田祭 & 深川祭
一起並稱為江戶三大祭
其中 
三大祭之首的山王祭
還列為
日本三大祭
是歷史悠久的盛大祭典
曾經在江戶時代
神轎與山車得到進入江戶城內的許可
因此德川第三代將軍家光之後的歷代將軍也皆觀覽參拜過
並號稱為「天下祭」而盛極一時。
( 以上資料 Copy@Go Tokyo )
***
其實依個 巡遊 @09:30 開始
冇錯 由今朝開始巡遊 直到依家 15:00
好明顯 
我事前已經 Check 晒佢地途經路線
夾晒時間先過黎啦 !! 0v0Y
 
 ~ Zoom ~
 
    
- 去相 - 
 果然係日本 3 大祭之首
封晒 6 條 行車路 黎巡遊
 勁 !
 
 
 ~ Zoom ~
 
 一架接一架
 
天狗 & 福娘 ??
我真係唔知@天狗身旁係邊個 !!
( 歡迎知道既朋友留言提點 )
 
  
   果然氣勢十足 
Only 計巡遊隊伍既人數
我估
冇 1萬 都幾千 
真開心今次可以參與
@鬧市中
咁大型既巡遊
依家 14:4x
相信山王祭巡遊
應該差唔多接近尾聲 
而且 . 我已經肚仔餓 ! 
應該係時候要搵食
 於是 我穿過人群 
入左 Coredo 
 1st 站 先上 4/F 
因為只有依層先有齊 
叉電房 & Toilet
 
之後 落返 B1/F 
是日 Lunch
 Lunch Set 多謝 1150円
***
試味感
個湯好滑 
而 D 飯係由 白飯 Mix 紅米
夠健康
整體上都算 Ok
可以一試
***
食飽飽 又要繼續上路
下一站
日枝神社

4 則留言:

  1. 山王祭好有氣氛!! 正! 有機會一定要來看看.

    回覆刪除
    回覆
    1. 依個祭有成10日 ! 日日都有唔同野睇 . 而巡遊 除左依個 . 好似前幾日 ( 13號 ?? ) 重有一個比依個大型

      刪除
  2. 巡遊服飾睇見都熱@@, 佢地真係好投入好專業!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本依個地方真係好特別 . 由其對佢地傳統文化都有一重執著

      刪除