富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-17

16th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : Tokyo Disneyland ( 東京迪士尼樂園 ) + 是日晚餐 Day 7 Part 3

行下 . 食下 . 玩下 . 休息下
 
   
唔經唔覺 已經 19:30
我地又返到黎巡遊路線上
因為 又有 花車巡遊
不過今次唔係睇花車 
而係 燈車
* 去相 *
 
 
 
   
   
 
 
 
 
 
  
 
 睇完 燈車巡遊
又要趕過
睡公主城堡
睇煙花
@29/ 5 - 23/ 6 期間
東京迪士尼's 煙花有 2 場
1st 20:50
&
2nd 21:40
而我地
簡左 20:50
但可惜 今晚頭場
Delay 左差唔多 30mins !!
~ 開始啦 ~
Once Upon a Time
* 去相 *
  
    
 
 
 
Ending
當然要火光紅紅先有氣勢
而且 重好有實感
因為我地企得都算好後
但依下噴火
連我地都 Feel 到熱
勁 !
 睇完煙花
到左今日@迪士尼's 尾站
3D 劇場
 
順利完成任務
 
 
 
同黎既時候一樣
坐 迪士尼 電車 出返 舞浜
但當我地出到舞浜站後
一睇個鐘
嘩 ! 22:5x ?!
~ 大件事 ~
我地要 9秒 9 動身
因為
Super Hotel 過左 12:00 就冇得 Check In
雖然 由依到返 御徒町 只需約 3x mins
但去到東京站 轉 山手線 時
有段路 需要 On Foot
而且 我地依家帶住 一老 一嫩
所有野 都會變得難控制
***
舞浜 到 御徒町
車程 約 33mins 車費 310円
好彩
呀曈玩左成日
一上車就瞓
On Foot 時可以抱住佢
情況都算好好多
 
有驚無險
總算
@ 23:4x 趕到返酒店
Check In 後
又到左 自選入住小禮物時候
 上房 Set 好架步
又要出動搵食
但可惜
@依個時段 @依個地方
已經冇咩可簡
最後參與 すき家
***
 提提你
當你過左 12:00 後返酒店
要@酒店大門外 要輸入返 你房門密碼
先可以返入酒店
***
是日晚餐
我 : 鰻魚飯
細佬 : 咖哩飯
媽咪 & 曈 : 牛肉飯
而我 & 細佬
同場加影
Lawson 炸雞
***
試味感
鰻魚飯 - 有驚喜 ! 好味 ~ 
Lawson 炸雞 - 夠香 夠滑 . 可以一試
***
而 Drink
細佬簡左 蘋果味 . 而我繼續桔仔味 
 
洗白白 + Skype 老公 + 休息過後
是日宵夜
***
試味感
D Cream 好滑 
好味
*** 
********
是日戰利品
迪士尼代表
其實今日太晏入去
根本連行都唔夠時間
又點會有時間 Shopping 呢
所以 我地每人 只參 迪迪尼 記念幣
 Super Hotel 代表
左邊係 歡迎入住小禮物 
右邊係 酒店比呀曈既 小牙刷
諗返轉頭
呀曈都幾著數
酒店又冇收佢房租 但又有小禮物 
 
***
最後
送上呀曈玩野之作
佢拎左酒店件睡衣黎玩
扮日本和服 ^v^"
 
***

4 則留言:

  1. 回覆
    1. d 燈車雖然好靚 . 但整體黎講 我覺得 香港迪迪尼 靚過東京依個 ^.^"

      刪除