富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-13

12th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 昭和炭火燒肉 + 心齋橋牛奶妹 + 是日戰利品 Day 3 Part 3

上文提到 . 我地 18:xx 返到 酒店 Check in & 小休 .
***
提提你
@酒店對面 有間 開到 02:xx 既藥商
***
19:xx 出動搵食 ~ 
是日 Dinner 選址 - 昭和炭火燒肉 
睇下今餐食乜先 ~ 
去相 - 
Dinner 多謝 7000円
食飽飽 . 開始閒遊 心斎橋 
@心斎橋 1st 站 - 迪迪尼
之後 再過埋隔離 Sanrio
最後 . 到左呀曈 日思夜想 既 牛奶妹 ~
Order 完之後 . 職員先送上 兒童專用餐具 ~ 
嘩 !! 你地睇下呀曈對眼 ~  *\0v0/*
我地 Order 左 : 
我 - チョコレートパフェ ( 即 - 朱古力香蕉雪糕 )
細佬 - ティラミスパフェ ( 即 - Tiramisu 雪糕 )
呀曈 - 彩りフルーツカクテルのミルキーソフトパフェ ( 即 : 什果雪糕 )
無錯 ! 係 1人1杯 大雪糕  Y^v^Y
右邊 ( 啡色 ) - イタリア栗のモンブラン ( 即 - 栗子 Cake ) - 係 媽咪 既  
左邊 ( 啡黃色 ) - ミルフィーユ  ( 即 - 千層酥皮芝士 Cake ) - 大家 Share ~  
~ いただきます ~
 
不二家 ( 牛奶妹 ) 多謝 2789円 
個個都大滿足 . 可以打道回府 ~ 
********
是日戰利品 - 
@Sanrio 代表 ( 全部都係 抽獎 項目 )
呀曈 抽左 1 次 @最左邊
而我 抽左 2 次 @右邊 2 份 ~  
藥房代表 
我既 - 
@我買凍帶時 . 呀曈又出動左句 : ありがとう ( 即 : 呀 lee 加多 ) 
就係咁 . 藥房收銀叔叔 . 就送左依個比佢  
奈良 Daiso 100円店代表 - 
呀曈既 - 
我既 - 
********
是日消夜 - 
黑門市場代表 .
只有我 & 細佬 Share
刺身多謝 3000円
哈哈 ~ 又係 飛機麵包 出場既時候 - 
因為我又要整 うに包 ( 海胆麵包 )
是日生果 -  桃 990円 & 士多啤梨 4xx 円
呀桃 - 1 人 1 半 
今晚既生果 . 全部由呀曈 發板 . 所以 佢食得 特別落力 !  
********
明日預告 : 
AM : 京都半日遊
PM : 我 - 京都
媽咪 & 曈 :麵包超人館 
細佬 : 鐵人 28 + 明石大橋

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 依個價錢係香港食唔到 . 所以過到日本要出力食 ^.^

      刪除
  2. 請問牛奶妹CAFE有無精品賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中好似冇 ! 因為如果有 呀曈應該會出手
      好似得 糖 or cake ^.^"

      刪除