富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-11

10th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 是日 Dinner + Life 超市 - Day 1 Part 2

上文提到 -
今次頭 2 晚我地將入住 難波東橫 Inn

雙床房 會員折後價 7600円/ @ 
其實
東橫 Inn 原定 6歲以下既小朋友 ( 佔半床同睡 ) 係 免費  
不過
呀曈已經大 . 我地想 佢試下 佢係陌生環境下自己瞓 
所以
今次我地 Book 左 2 間 雙床房
正因為呀曈今晚以正價入住 . 

呀曈有份參與自選歡迎禮物
^0^

***
~ 小趣事 ~
出發前一個星期 . 我已經打左電話 比 東橫 Inn 要求 2 間房 要連住 ( 旁邊 ) 
點知 Check in 上房後 . 發現 一間@頭 . 一間@尾 ! 
 
其實
我真係覺得 依家既 東橫 Inn 真係 每放月下 !! 
如果唔係佢平 . 我應該唔會幫襯佢囉
***
今晚住 10/F

放底行李後 出動搵食 
***
房's 景觀@ 2nd 朝補影 - 
因為我地房既座向一樣 . 所以大家都可以望到 - 獅子台

不過 ~ 獅子台 返修中 ........  
***
因為就快 22:00 . 所以 決定唔出 心薺橋 搵食 
是日 Dinner 選址 - くら寿司
壽 C 店位置 - 請按


首先開動既係呀曈

睇下今餐食乜先




最後賽果
細佬 9碟 ; 曈 4碟 ; 媽 2碟 & 我 5碟
@壽司店門口前
我 & 曈 齊齊參與 黎到大阪既 1st 戰利品


食飽飽後 . 行過對面內街 . 到 Life 超市入貨 

飯後果 ^v^Y 
呀曈話想食提子
搞掂 ~
打道回酒店 !! 

2 則留言:

  1. 間壽司店在酒店附近? 幾正喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 真係又平又底食 !
      壽 c 店位置 : http://www.kura-corpo.co.jp/store/detail/193

      刪除