富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-16

15th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 竹下通 + 裹原宿 + 表參道山 Day 6 Part 1 ( Myself Only )

是日行程
原定版 : 10:00 - 15:00 自由活動
15:00 Meet@ 日本橋 山王祭 巡行
***
而依家
新修版 : 10:00 - 16:00 自由活動
我 : 竹下通 + 裹原宿 + 表參道山 + 日本橋 山王祭巡行
媽咪 ; 細佬 & 呀曈 : 三鷹の森ジブリ美術館 
16:00 Meet@日枝神社 - Sky Tree
***
點解有新版 ? 
因為 .......
其實 三鷹の森 開 10:00
所以 我 09:00 左右 已經趕左媽咪 過細佬房 幫手整野出門口
而我
因為 依到 D 舖頭未開門 所以 . 可以慢慢黎 10:00 先出發
***
正當我 10:00 出門口時
嘩 !! 太陽呀 =.="
經過細佬房
咦 ~ 0.0? 點解入面有聲 !?
原來佢地重未出門口 >.< !!
唉 ........ 大既 就執梗野 而 細既 食梗早餐
 
結果 
係我 不停吹 不停鬧 既情況下 . 佢地終於 @10:20 左右出門口 
唉 ~
姐姐又執梗房啦 !! 點解佢地可以咁慢架 ? 
 唉 ~
好明顯 依家又係細佬 睇書 搵車 + 搵路 既時候 
而我
因為唔多放心
就咁放底 媽咪 & 呀曈 等佢 所以 .......... 等囉 咩事呀 ! 
反正 舖頭未開門 
 佢終於 搵到 點坐車 
我地真係可以出發啦 !
 
 烈日當空
改行地下街過 JR
***
提提你
除非你好熟路
如果唔係
小妹唔太建議 各位朋友 挑戰 日本既 地下街
尤其@係趕時間 或 Shopping 黃金時刻
因為 依到 D 地下街
真係條條都一樣架 !
***
 送左佢地上月台後
我就行過隔離 坐  山手線
開始我個人之旅 
***
提提你
依家係日本 只要你用 交通咭 ( 即 : 當地八達通 ) 比車費
就會有 Discount !
- 例如 - 
新宿 到 原宿 比現金 140円
改比 西瓜咭 的話  車費只需 133円 
( 即 : 平左 7 円 )
 ***
坐 山手線 只需 5mins 
黎到 原宿 竹下通
 相信大家都好熟識
- 去相 -
唔知大家覺唔覺
小妹今日係未食早餐架 !
即係話 :
Angels Heart 就係我今日既早餐啦 :p
多謝 440円
 
 @竹下通 對面馬路
就係 裹原宿入口
 真係服左 D 日本人 
晒成咁
都可以為左買野排成咁
嗰邊為買野而晒太陽
依邊就為左 做野而晒太陽
一邊洗錢 . 一邊搵錢
真係辛苦晒 !

其實 . 要係 裹原宿 搵位叉電真係有 D 難道 !!
 好彩 ~ 
依個叉電位重係到 !!
 
 沿 MJ 旁
 轉上小路
 唔洗 5mins 
就黎到 BAPE
 之後
又係抄小路出
返到黎 表參道山 
 天時暑熱
應該入 Omotesando Hill 行個圈 
降下溫 
 
 
  好唔容易 黎到 Apple
雖然好想過 Garcons 潮拜
但 既然身在 地鐵站口 
都係算吧啦 !
返正 1月先去完 . 應該都冇咩新野
而且 依家真係好晒呀 =.="
下一站
日本橋

沒有留言:

張貼留言