富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-17

16th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : Tokyo Disneyland ( 東京迪士尼樂園 ) Day 7 Part 2

唉 ~ 
比預期遲左大半個鐘先黎到舞浜
 細佬原先想 On Foot 入園
但係
當我地行到依到時
0.0" 嘩 !!
實在頂唔順 太陽伯伯 既 光芒
 所以 ..... 
都係回頭是岸
返去坐電車 !!
 
東京迪士尼 
出左 新一季 記念車票
~ 發售日期 ~
2014/ 5/ 26 - 2015/ 3/ 31
~ 售價 ~
650円/@ 
( 6歲 或 以下 is Free )
~ 使用方式 ~
一日乘車
 最後我地簡左 
 左 : 細佬 ( 其實係呀曈簡 ) 
中 : 我既
右 : 媽咪既
 ~ 笑 ~
 由於
電車係 巡環線
雖然 1st 站 就係 迪士尼樂園 站
但係
我地想 先繞場一週
參觀下四周環境
 
 
全程 只有 4個站
所以 大約 15 mins
個圈就行完
 原本想去大黑屋
睇睇有冇特價 入場劵
但耐何 依幾日都唔經
而且 又唔夠時間
所以 最後@門口參與
* 入場費 *
我 & 細佬 - 6400円 ( 成人票 )
媽咪 - 5700円 ( 老人票 )
呀曈 - 4200円 ( 兒童票 )
 - 去相 -
 So Luckly
一入到黎 就見到 Donald
可惜人太多 . 所以同唔到佢影
 之後 重有佢地
***
小趣事
自問我地當時都好有禮貌咁問 :
Excuse me . Can take a photo with her ?
( 可唔可以同呀曈影相 )
 點知
左邊嗰啤人肉佈景板
~ Sorry ~ 
我都唔想用 "人肉佈景板" 黎形容佢地
佢地既態度
只值我用依個 詞語 黎 形容佢地 !
 尤其 係嗰位 男士
佢 D 態度 真係不得了
當我地問右邊 既 Alice 時
佢就好有禮貌咁 叫我地等等
***
 
 ~ 繼續去相 ~
 
~ Oh ~
Castle Of Sleeping Beauty
見到城堡後
又到左睇地圖既時間 
 
由於 太陽伯伯 & 位置 關係
 1st 站 : Toilet
因為要先整濕條 冷帶
 
Done
 2nd 站
行九里叉電房
 終於 所有野都搞掂晒
正式開始我地既 奇妙之旅 
我 & 呀曈 1人1條
多謝  310円/@
 
相信係
迪士尼最煩忙既河道
 
 
行下 睇下 休息下
大約 15:xx
又到左 High Tea 既時間 
今餐有 Turkey Leg 
520円/@
依隻脾 真係好底食 !
因為除左細佬
我 & 呀曈 + 媽咪都可以分 2 餐  
   
High Tea 後
原本打算 係到等
Disneyland's Easter Parade
但當睇返個 Parade 時間表後
  
嘩 !!
重有 成個鐘先開始 !?
都係轉頭返黎
  
  
唔知 D 人 係咪去晒等 Parade
* 日本人好興咁樣做 *
所以 冇乜人排隊 玩 Snow White
見人少少
媽咪話 
點都要帶呀曈參與下
 
 但排隊途中 
比呀曈見到 有位小朋友拎住依隻 大蝴蝶
 所以
又係細佬出動既時候
 
條隊大約排左 3x mins
終於到我地啦 !!
~ 唉 ~
依個遊戲都唔好玩既
 根本就將自己放入洗衣機冇分別
 
 
 出返黎
時間真係岩岩好
 
Disneyland's Easter Parade
On Time 16:45 開 Show
- 去相 -
睇完 Parade
繼續我地既奇妙之旅 
 
 
 Carrot Stick
多謝 310円/@
 
下一站
米奇 3D 劇場
  
 
 
   
 ~ 笑 ~
呀曈到此一遊
 
 桔仔味水
加左隻老鼠頭係到
多謝 210円/@
( 便利店買梗 120円/@ )
星期一都咁多人
想參與呀 Pooh's 要排 90mins ??
唔好玩啦
 
 
其實 樣樣都要排隊
重要排親都 1個鐘頭起
所以
都係影張相到此一遊
算吧啦
   
    
今次到
Strawberry Stick
都係 310円/@

沒有留言:

張貼留言