富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-12

11th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : Lunch@道頓堀 + 大阪水族館 - Day 2 Part 2

上文提到
我地正向今日 Lunch 選址 心斎橋 進發
哈哈 ~ 又係指定動作既時候
~ 笑 ~ 
@心斎橋 行圈後 . 仍然未睇到想參與既食店 .
又返到黎 道頓堀
最後決定 是日 Lunch - 金龍拉麵 
我同細佬 一人一碗 . 而 呀曈 & 媽咪 Share 
金龍拉麵  . 多謝 900円
由於 細佬話 唔夠候 . 需要同場加影 十八番  
可能岩岩得半碗麵 . 呀曈應該唔夠飽
~ 笑 ~ 
終於可以繼續上路
下一站 : 大阪水族館
由 難波 到 大阪港
@ なんば(大阪市営) 坐 千日前線 到 阿波座 轉 中央線 
當呀曈一見到依個 摩天輪 時 . 不停話 : 參與 . 參與 . 參與 !!
由於 摩天輪 + 水族館 有特價 Set . 所以 細佬's 入場劵 要係依到買 ~ 
 
***
提提你
除左 水族館 + 摩天輪  有特飛外 . 重有其他優惠 Set
查看 水族館 官網 - 請按
 或
車 + 水族館 - 請按
***
其實
之前有 Blog 友 介紹過 依個 水族館 . 所以 . 決定帶埋呀曈黎 匯一匯佢 ! 
 
大阪水族館 入場費 -
我 - 2300円 ( 成人 ) .
媽咪 - 2000円 ( Over 60歲 有 Discount ) & 呀曈 - 600円 ( 6歲以下 未升小學 )
而 細佬 摩天輪 + 水族館 3000円 ( 為返平左 100 円 )
入去 Lu ~
 
點解依到 D 魚 . 重細過 香港海記 嗰 D 既 ??  
 
行過上面條小水漕 . 就到左依個 影相區 - 
之後沿電梯上 . 開始我地既 海洋奇妙之旅 ~ 
去相 -
 
哈哈 ~ 佢幾醒目 !
好似知道有人黎睇佢 . 即刻擺定 Pose 等我地 ^.^/  

企鵝呀 ~ 

下面依條 魚 ( 英文名 : Ocean Sunfish / 學名 : Mola Mola ) 係 期間限定 !!
資料 Copy 至官網 - 
開催期間:平成26年4月25日(金)~ 平成26年10月末予定
開催場所:海遊館 6 階特設水槽
 
另外
我地重發現依隻好有靈性既 玳瑁 .
- 話說 - 
媽咪一見到佢 . 就同佢揮手 + Say Hello .
點知 . 佢好似識聽 馬上游左埋黎 . 真係好神奇呢 !!
~ Amazing ~
黎到水母區 -
 
現場當然唔止咁少 水母 啦 !! 
不過 .... 佢地實在難影 ....... 唉 ~ 
其中依種水母真係好得意 . 因為佢地身形好細 ( 若 1cm 長 ) . 加埋現場 燈光 & 環境 .
就好似 有好多 LED 燈 . 係水入面 浮下浮下 !! 真係好少見呢 ~  
黎到北極圈 .
見到有下面依隻 海星 . 竟然有 8隻角 !?  0.0?
終於到左令我地最興奮既地方 !!
 
因為依到除左有得睇 ....... 
         重可以超近距離同佢地接觸 !!                    See ! 我同 D 企鵝 真係 0 距離呀 *\^.^/*    
Zoom ~
到左戲玉 : 親親魔鬼魚 
不過 . 要同佢地接觸 要先洗手 ! 

又估唔到 D 魔鬼魚咁熱情 . 係咁游埋黎比我地摸 ~

唉 ~  不過無論我地點講 . 點教 ......... 呀曈都係唔敢出手 !!
所以 . 呀曈 最後都係 挑戰失敗 !!
唉 ~ 都唔知佢驚乜 ?? 
總知
只要 遵守 館內既 安全守則 . 缸內既 魔鬼魚 你都可以 伸手接觸 ! 
黎到水族館最後一個展區 - 
熱帶雨林
 
Oh ~ 黎到依到 . 代表我地既 海洋奇妙之旅又黎到尾聲 
最後
壓記念幣 環節
係 天保山 行圈 & 呀曈 參與 摩天輪 環節
~ 順利完成任務 ~
到行圈環節
- 去相 -
無意中 見到依張 Poster . 羊駝 ?! 入面真係有 羊駝 ???
於是 充滿好奇心既我地 . 就 @展館外 既 小窗偷望 館內情況 ~ 
點知 . 真係有 羊駝 呀 !!       
咦 ~ 袋鼠 ?!
哈哈 ~ 這是我地既 1st 次 ~ 
要行 要睇 要參與 既 通通都順利完成 . 係時候返 道頓堀 搵食 .
通常@一輪玩樂過後 . 小朋友都會係回程路上 . 出現 眼瞓狀況 .
好明顯 . 呀曈都唔例外 !
依個時候 .又要請出 大朋友既 求星
小朋友既 恩物 - 糖糖糖糖糖
See ~ 呀曈即刻成個醒晒 !

沒有留言:

張貼留言