富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-06-15

14th Jun 2014 - 大阪 東京 8 日遊 : 即食麵發明館 + 一風堂拉麵 + 富士山 Day 5 Part 2

日本橋 到 池田
日本橋 到 即食麵發明館
需要轉車 3 次 . 車程約 40mins & 車費510円 
黎到池田站
要先搵 Locker 放底 呀鹿 & 呀貓
但點知 
原來 池田站 只有 依幾個咁細既 Locker 
算好呢 ?
就連 站長室 我地都問埋 . 結果都係 冇行李寄存 !!
唉 ~ 為有帶埋佢地去 即食麵 .....
~ 笑 ~
@池田站對面 
開左 觀光案內所
記得上次黎池田 都未有依間 觀光案內 
不過 . 都係 2年幾前既事 Lu
於是 我地又入去問下 有冇大型行李寄存服務 
好明顯 係冇啦 !!
~ 笑 ~
呀曈到此一遊
好彩當我地去到 發明館入口時 .
職員同我講 : 
請將呀鹿地 放到入面 . 
之前遞上 行李號碼牌
So Good !! 
原來佢地有 記存行李服務 
***  
  入去 Lu 
嘩 !! 整咩排隊排到出門口 ?
Oh ~ 原來係 整杯麵 條隊 ....... 要等 80mins 0.0" ?
     
好彩 上次日清 @愉景新城 搞既展覽 呀曈已經試過整
所以 . 雖然今次冇得整杯麵 . 但總好過未整過 
既然整唔成 . 就馬上開始參觀 
- 去相 -
 
   
@即食麵發明館 最後一個環節
 ~ Shopping ~
人地有 買火柴的女孩
依到有 買膠袋的呀曈
Pack 好晒 D 戰利品後 . 
走得 !!
但過機場之前 . 
要先解決 肚仔餓既問題 !! 
是日 Lunch : 一風堂
 可能過左 Lunch 時間 . 
呀鹿 & 呀貓 都可以一齊列席  
 野食黎啦 ~
呀曈 & 細佬
 我 & 媽咪
食飽飽 
向伊丹空港進發 
***
由 池田 到 伊丹空港 ( 即 : 大阪空港 )
需時 15mins 車費 350円
 ***
唉 ~ 但都唔知邊到出左問題 
一陣飛 18:00 !!
點解我地 16:24  重係池田站架 !? 
點知 . 一上車 呀曈就擺出依個瞓樣 
 呀曈 ..... 乘呀 ~ 
頂住呀 . 千其好瞓住 ! 一陣上機先慢慢瞓 ~
 黎到 蛍池站 要 9秒9 過隔離轉車

雖然 ANA 話 起飛前 1 個鐘 Check in 都 Ok 
 但都唔係 16:45 先黎到 伊丹空港
 總算 趕到 
但 Check in 後 需要馬上入閘
 時間真係岩岩好 . 
叉電 & Toilet
***
提提你
伊丹空港 候機室 ( 10號閘對出 ) 有 2 部特價車票機 
但可惜時間關係 . 我未有時間細心研究
 ***
之後 . 就要馬上上機
 正當我又無聊影既 時候
咦 ~ 富士山 ?
同 空姐 姐姐 Confirm 後  
Haha ))))))) 
飛左咁多次 . 我終於見到 雲海中的 富士 啦 !
Y0v0Y
就連 空姐 姐姐 都話我地好彩呀 ~
因為佢話尋日重係落梗雨
 ~ Zoom ~
過左富士山 . 即代表飛機就快 到步
所以 . 係時候叫呀曈起身  
由 大阪 飛 羽田 只需 1個鐘
雖然我地已經 Land 左 . 
但呀曈仍然瞓到 如痴如醉 =.="
 幾驚辛苦 先拍到佢起身
 出閘後 
叉電 + Toilet 後 
向車站進發

沒有留言:

張貼留言