富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-19

19th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 台場高達 + 三代目むら上 鰻魚飯 Day 8 Part 2

 ~ 台場 ~
依到既抽獎項目
更多更齊
~ 唉 ~
黎到依到既 Totti Candy 仍然係排到天荒地老
參與失敗
 對上黎台場睇既 .... 係舊高達 ( 唔識著燈 )
至從換左新既之後都未黎過
  
行到大約 18:xx
係時候返 大井町 開飯
 依間 三代目むら上 係 大井町好出名
活鰻專門店
 跟餐前菜
因為 鰻魚 係即叫即燒
所以
要耐心等候
 
老公 & 我
 
Dinner 多謝 4000円
 
試味感
果然名不虛傳 ~ 好味 !
***
 
尾站 Yodobashi
 由 大井町 過 羽田
只需 30mins
非常方便
  是日 Dinner
機場拉麵 
 多謝 1850円
 
行行企企 夠鐘上機
 
ANA 換左 安全示範既短片
 聽住瞓仍然係 Toys 3
瞓到唔知幾多點
又夠鐘食早餐
同老公 Order 一樣
落機後
見到好多金豬 .....
係喎 ~ 重有半個月左右 就 豬年了 
  
北陸昇龍道之旅
 
***
是日戰利品
 
~ 哈哈 ~
今次到我叻叻
抽到大獎
其他 Hello Kitty 代表
連暖水樽都抽到個
激安代表
 藥房代表 
 新宿 0101 代表
100円店
羽田代表 


2 則留言:

  1. 呢隻高達我無去睇過, 因為無睇呢一套高達卡通.

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊嗰個我老公都冇睇,今次佢都係第一次睇.
      其實... 我地都冇乜睇高達,只係近酒店+順路.就過黎行下.

      刪除