富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-13

13th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 速遊新高岡站 ( 叮噹限量版 ) + 富山運河環水公園 Day 2 Part 2

返到金沢
先黎郵局吸印
返酒店接埋呀鹿
~ 出發 ~
 金沢 - 新高岡
JR 新幹線 つるぎ718号
車費 : 北陸拱型鐵路周遊券
雖然
車箱內有行李架
不過
由 金沢 去 新高岡 只係一個站
13 分鐘車程
行李跟身會方便 D
 真係櫈都未坐暖就要落車
  
富山名物
" 富山湾鮨 "
壽司擺設既手功真係好好
簡直可以 以假亂真
速遊新高岡站既主要目的
就係黎依到 
  因為依到有好多
叮噹限量版
雖然我唔算係叮噹 Fans
但 既然路過 都應該黎睇下
 ~ Zoom ~
 是日 High Tea
 
話咁快就 1 個鐘了
我地既
速遊新高岡站
新高岡 - 富山
JR 新幹線はくたか572号
車費 : 北陸拱型鐵路周遊券
   又係一個站
話咁快就黎到旅程既 2nd 站
富山
由於時間既關係
落車後 可以直接到酒店 Check in
之後
開始我地既富山之旅
晚餐選址
站前
さかな屋撰鮮
想食飯 要先買飛
是日晚餐
我 : 炸白蝦丼 / 老公 : 海鮮丼
 
 Dinner 多謝 2280円
依到除左係食店 亦係 土產店
但可惜 當日我地黎遲左
 土產部份已經收工
富山市電
可惜未有機會乘搭
今晚開始有小小雨粉
黎梗幾日 應該會落雪了

 富山運河環水公園
可惜當晚好大風
如果唔係 就可以影到橋既倒影
下圖就係傳說中最靚 Starbucks
但可惜距離我地重有好大段路
所以
我地放棄行過去

夾都冇咁岩
比我地預到尾場放水儀式
 
返到富山站前

日本人真係好鍾意整依類燈燈擺設影相位
返酒店前
先到旁邊既秋吉買宵夜

2 則留言: