富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-15

15th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 高山半天遊 ( 下集 ) 陣屋朝市 + 官川朝市 + 高山祭屋台會館 + 櫻山日光館 Day 4 Part 1

是日行程
陣屋朝市 + 官川朝市 + 高山祭屋台会館 + 櫻山日光館 + 富山御宿 野乃
***
補影房景
大約 08:xx 落樓食早餐
但點知 ...... 我地為左今朝早餐
不停
等 Lift ; 排隊 再等 Lift ; 再排隊
~ 唉 ~
依個早餐真係得來不易呢 .........
但 高山櫻庵 早餐
種類選擇 & 質素 . 都比我想像中 .....
算 ! .... 有得食就唔好咁多要求
 一直覺得入住 Dormy Inn 會有某情度上保證 .....
但當我地住完依到先至知 ..... 原來 ..... 凡事真係無絕對 !!
Check Out 後第一站 
高山郵局 
之後
沿郵局直行 幾分鐘
陣屋朝市
比我想像中 ....... 冷清
本來都想入去高山陣屋參觀
但由於時間關係
.... 不得不放棄 參觀
下一站
官川朝市
我地經 中橋 橫過 官川
 黎到 上三之町 範圍
 官川朝市
呀婆炸蛋白
多謝 100 円
***
試味感
味道 & 口感都唔錯
***
離開官川朝市
我地繼續沿官川旁一直行
黎到
大石鳥居
黎到依邊
明顯少左好多遊客
我地又回復寧靜既旅程 ^^
 穿過 大紅鳥居
直上就係
桜山八幡宮
轉左就係
高山祭屋台会館 ( 山車會館 )
入場費 900円/ 位
( 包 :  高山祭屋台会館 ; 桜山日光館 & 講解機 )
一入到去 ....
就有個姐姐叫我地影相
( 話係免費的 )
平時既我地絕不會上當的
但今次 ....... 唉 ~ 
( 會在此頁最尾講解經過 )
 
 
 
 
順路而上
2/F 展區
 
 依到唔大 好快行完
下一站
櫻山日光館 ( 桜山日光館 )
入口旁邊有指示留意上方
 ~ Zoom ~
原來係隻貓 ^0^/
 據說係當時日光東照官既其中一座燈台
 介紹日光東照宮模型
原來 .... 依套模型大有來頭
佢係 大正時代 由 33位工程師 用左約15年時間製作
戰爭結束後 ,  這個日光東照超級精緻的模型進入了美國 ,
在整個美洲進行了長時間的巡邏之後 , 現在又回到了日本。
[ 簡單翻譯下圖  &  節錄了官網介紹 ]
手功真係好精細
 ~ Zoom ~
下圖 2 座外形睇落一樣
但內裡並不一樣
依個門前係 ..... 獅子  ( / 麒麟 ? )
而依個 .... 門前的 .....是 ..... 人
另外
門前擺左塊鏡仔
比你睇埋橫樑內既花樣裝飾
另外重有
當時巡遊隊伍既模型 
好似話係
古時消隊員既服飾 & 用具
 大約 12:xx 完成晒所有參觀
又返到黎 官川朝市前
 ~ 收檔了 ~
返到高山站前
老公返酒店拎行李
而我 ..... 梗係最後衝刺啦 0v0Y
***
高山祭屋台會館 之 影相事件
 
話說
一入到去 ( 高山祭屋台會館 ) 就有位姐姐
好熱情咁邀請我地影相
除左話免費既同時 亦不停遞上 飛驒忍者公仔 作影相道具
 
去左日本咁多年 咁多次 真係甚少發生同類事件
又唔知點解 當時我地 2 個都傻左
而且
重非常合作咁埋位影相
 
( 依家諗返轉頭 . 當時應該係 未黎得切反應 就比人影左了 )
 
其實
一影完嗰刻 我已經覺得有 D 唔妥
點知 ....到我地去到山車會館出口 ( 即 Souvenir Shop 時 )
就有人 Sale 我地買相
 
坦白講 .... 就算係香港迪迪尼 或 海浪公園 等等
都只會用電腦 Show 張相出黎 問你買唔買
   
但依到 ....
成張晒埋出黎 重夾埋落本 ... 睇落幾精美既紀念冊 到
( 見下圖 )
..... 其實 ... 同門口嗰本 唔洗錢 Leaflet 真係差唔多 .... 最多 係張紙厚小小囉 .....
不過 ... 依本野要 1300円
 
~ 唉 ~
我個聰明老公 .... 又竟然上當話要
>0<
話費事 .... 人地會唔知點對張相 ....... 喎 !
講真 .... 我又真係唔怕 !
因為 ..... 有晒佢地 Backdrop .
就算唔買 . 佢地又可以點對張相呢 !? 
 
不過 ... 要維護老公既 感覺
~ 唉 ~ 
比完錢 .. 我就問職員 ..... 說好的免費相呢 ? 
哦 ......... 就係下圖依張相辦 .....

其實
我地都去過日本好多地方
亦參觀過好多依類型 展館 ....
咁樣比人屈買相 .... 真係第一次呢 !
事件發生後 ... 坐車其間 . 我不時回帶 係到諗 .....
點解出發前上網掃 Blog ( 搵資料 ) . 唔多覺有人提過依到會有依類事件 ? 
 
返到香港
再上網反 Check ..... 結果都係一樣 !
竟然無人提
>,<

2 則留言:

  1. 我上次行朝市好熱鬧, 可能天氣凍所以少人開工?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地 09:XX 先去到.但都冇咩人開檔...真係出乎意料之外

      刪除