富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-14

14th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 是日晚餐 高山 千年の宴 ( 居酒屋 ) - 你可能不知道的居酒屋收費 Day 3 Part 3

上文提到
我地 參與完 2019 白川鄉點燈夜之後
21:00 左右返到 高山站前
肚餓了 @.@"
**
出發前
上網睇過其他人 介紹高山遊記既 Blog
有一半已上都係介紹 民宿 1 泊 2 食
又或
寥寥可數既 夜收拉麵店
甚至見過介紹 便利店餐
 
但其實 高山站前
都有幾間 收 00:00 打後既 連鎖居酒屋
[ 例如 : 魚民 ]
我地今晚參與的 : 千年の宴 
~ 哈哈 ~
食飯都要除鞋 ^0^
 2 個人 細房岩岩好
可能避免落單時言語不通
依到已改用 : 電腦自助落單
果然識做遊客生意 ^0^
 
***
提提你
* 你可能不知的居酒屋收費 *
 
唔知大家有冇留意
有個別既居酒屋會收多你一碟 人頭菜
( 情況就好似我地飲茶時收既荼錢 [ 荼芥 ] 一樣 )
今餐都有
下圖四四方方 嗰 2 兜野就係啦
 
 日文叫 お通込 ( 又或叫 : お通し ) 
 
依 D " お通込 " 一般由 3xx円 - 5xx円/ 位 不等
 
唔可以 唔要 或 取消
所以
如果介意既朋友
建議幫襯前問清楚 有無 " お通込 " 收費
***
是日晚餐
 
 
 
電腦化真係好
即時幫你計埋 每人要夾幾錢
野食 + お通込 822円
Dinner 多謝 5622円
**
下圖 第一項  ( 印住 2 個 ) 就係我地今餐 お通込 收費
但其實
佢地唔收 加一 服務費
 所以
對 " お通込 " 睇開 D 吧 ^^
 ***

吃飽飽
要返酒店 Check In .... 了
What !? 22:xx 先黎 Check In ?
係呀 ~ 我地今朝只係寄存行李

之後
就再冇返過酒店了 .....
今晚我地入住既酒店 - 請按
 
***
最後介紹下今日既戰利品
酒店代表
Check in 時 酒店會比一張 折扣咭  ( 印象中 8折吧 ? )
好明顯就係想你幫襯佢啦
咁 Discount 後
又真係有個別產品平過出面小小
 7 - 11 代表
同藥房介錢差唔多
500円/ 10包 ( 1 Pack )
 超市代表
高山国分寺通り 商店街 代表
~ 哈哈 ~
我買呀貓電話繩 . 姨姨送我入湯包
100円店代表

4 則留言:

  1. 高山夜晚好靜, 食店選擇不多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有既...除左站前有 2 間居酒屋,後街都有個別拉麵店收到23:XX 或打後.

      刪除
    2. 我記得上次七點零鐘,見附近已經靜哂,所以在房宵夜,早點休息. ^_^

      刪除
    3. 因為知道要21:XX先返到高山,所以我都係特登上網搵.如果唔係要去白川鄉.我地就住民宿.1泊2食

      刪除