富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-12

12th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 金沢酒店 ( 金澤酒店 ) Via Inn Kanazawa ( ヴィアイン金沢 ) Day 1 Part 3

到介紹下今次我地 第一站 入住既酒店
位於金沢站內
Via Inn Kanazawa
 ( ヴィアイン金沢 )

酒店 Lobby 位於 3/F
所以
Check in 或 寄存行李
通通都要搭 Lift 上 3/F
另外
如果你需要 即沖咖啡 ; Shower Cap 又或 綿棒棒 等等
可以係 Front Desk 旁 既架自取 

水牌指示
酒店只有 5/F - 8/F 係住客室
不過
得 8/F 係 吸煙層
所以
我地當然係入住 8/F
~ 哈哈 ~
終於唔洗要求 High Level Floor 啦 ^0^/
 
今晚入住 雙人房
房租 8500円 ( 不包早餐 )
[ 如果係細雙人房 價錢會再平 3 - 4 百円左右 ]
另外
酒店都有連早餐既套餐 ( 價錢只差幾百円 )
但 ... 可惜
早餐並不在酒店內既餐廳進行 ( 因為酒店冇餐飲部 )
所以
早餐時要到位於酒店附近既餐廳 ( 3 選 1 )
我覺得唔太方便
最後只選擇 Room Only

我同老公都幾欣賞房內佈局
實用 ! 見洗 !
尤其係宵夜時 就更方便
唔洗一個坐床 一個坐櫈

房內設置
 
房景望住西口對出

***
提提你
 Via Inn Kanazawa 就在 金沢站內
而酒店門口
就在 金沢站西口旁既便利店 直行十數步就到
見到 22號 牌 就代表你黎到酒店門口了

8500円 住到依個位置 & 有依個配套
真係有驚喜
因為 同一時段計 Via Inn 平過東橫 Inn 呢 !
而且
酒店附近
要乜有乜 真係非常方便
***
最後
送上唔同顏色既金沢地標 - 鼓門
重記得上次黎 係 2013年
當時因為 311 後要慳電 所以 鼓門 冇著燈
終於可以見識到 鼓門 既另一種美


2 則留言:

  1. 我都覺得有時食宵夜, 房間太細食都唔方便,^_^所以都多左出去食宵夜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地通常都行到好夜.返酒店沖完涼先食感覺上 C 服 D ^^"

      刪除