富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-16

16th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : ホテルサンルート長野 ( Hotel Sunroute Nagano ) Day 5 Part 3

上文提到
我地由
富山 轉戰到 長野
 
一出 JR 就會見到
大大個 激安 招牌
 
雖然酒店好近 JR 長野站 & 激安
但 酒店入口 [ 並不是 ] 由 上圖的玻璃門入
! 大家記得留意哦 !
( 因為我地都搵左陣 先搵到酒店入口 )
 
其實酒店入口
位於激安後 馬路邊既 Lawson 便利店旁
唔留心睇 真係會行過左都唔知
 
***
 
黎到行程 第 5 站 入住既酒店
ホテルサンルート長野
( Hotel Sunroute Nagano ) 
入玻璃門後 要再搭 Lift 先會到達真正既酒店口門
因為
酒店 Lobby 位於 5/ F
今晚住 6/F
細雙人房
房價 9960 円/ 晚 ( 包早餐 )
 房景望住酒店口門大街
但可惜與對面大廈餐廳非常近
所以
一般情況都要落薄紗窗簾
而 Toilet & 冷氣口 ( 暖氣口 ) 都係 Standard
 
因為今次旅程 我地係 1 日搬 1間 酒店
所以
襪仔 & 褲仔都需要日日洗
( 之前既旅程 通常  2 日洗 1 次 )
 
幸好比我係 100円店 搵到 ( 上圖 ) 依個  4 頭 夾襪架
又咁好彩 酒店房暖氣夠 所有野仍然可以 1晚內乾晒

其實
係 長野站前 都有一間 東橫 Inn
( 即 : 東橫 Inn 長野駅善光寺口 )

但 出發前 Send 電郵問過 佢地 : 有沒有 提供 寄存行李過夜服務
( 即 : Check Out 後 仍可寄存行李 1 晚 )

而 無奈地 東橫 Inn 回覆 : 已沒有再 提供寄存行李過晚服務

所以
我地今個旅程 多數放棄入住 東橫 Inn

***
晚飯 + 小休後
大約 22:xx 再次出發 夜遊激安
依家得返 -2 度
 靜英英既長野站
激安入口位於 2/F
依間激安唔算好大
大約  1 個鐘 就行完了
***
是日宵夜
激安雞翼
試味感
依包 激安雞翼
難食到暈
***
宵夜重有
北寄貝沙律
是日生果
士多啤梨

4 則留言:

  1. 我自從上次東橫inn無得放行李, 已經幾年無再住過了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地近年都住小左東橫INN.除非地點非常順路,又或比同區平好多.先會入住
      重點係.如果知道到要寄存行李過夜. 我會先SEND 電郵問左先.佢話OK先住 (好似今次住富山2館咁),但好搞笑.今次入住富山2館 我即場問寄存過夜.職員姐姐答: 唔 OK.
      要我拎返個電郵對質.先知原來係經理哥哥覆我地話OK(可以寄存過夜).
      但其實又好難怪佢地.因為我上網睇好多人都唔自律,上網訂好多箱野阻住晒佢地個 LOBBY.唉 ~

      刪除
    2. 其實.到到都有唔自律既人.只係次次都比我地遇到啫 =.="

      刪除