富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-12

12th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 羽田轉機到金沢小松空港 + 小松空港 到 金沢站 ( 金澤站 ) 交通 Day 1 Part 1

一再 Delay 既 重遊 金沢 + 北陸昇龍道 之旅
終於都出發啦 ^0^Y
[ 重溫我既 2013 年金沢之旅 : 請按 ]
**

18年 7月時遇到 ANA 特價
來回羽田零晨機 + 1 程國內機 = HK$10,332/ 2人 ( 連稅 )
好彩 7月時 堅決只參與機票
 
因為到左 9月初 日本方面相繼公布
有關 2019 白川鄉點燈日 & 參與的新方法

真係諗都冇諗過
1st 日點燈日 竟然夾到我地行程
雖說夾到 但實際上都要改改原有行程 .....
例如 : 在新行程下 ..... 我地要放棄 福井 2 日1 夜 行程
 
但畢竟冇啦啦可以參與 白川鄉點燈
我又點會錯過依個機會 ^0^
於是 ... 小妹又要馬上開工 尋找網上各方有開白川鄉點燈資料

但可惜 ...
2019年 係實行新方式 所以又點會比我搵到呢 ...... =.="
[ 小妹已將今次參與點燈過程詳細記錄 - 請按 ]

左計右計下
雖然有 Pass 係手 但唔想嘥時間係交通方面
( 唔走回頭路 )

所以
我地挑戰 .... 玩 8 日搬 7 次酒店 ....
真係幾大就幾大啦 ~ 括出去了 ^0^
***
 
是日行程
空降小松空港 -  弁吉蟹放題 - 閒遊金沢 : 激安 + 近江町市場 + 金沢百番街
 
今晚大約 21:30 去到機場 Check in
頭先係屋企吃左飯先黎機場
所以
依家食件 Cake 就岩岩好
 
Lady M 既 法式香蕉千層酥
 
行行企企
夠鐘登機
 因為落機後行程緊密
所以
我地上機後 把握時間馬上瞓教
 大約 JPT 04:xx 聞到飯香 起身食早餐
老公 : 魚   /   我 : 豬 
 
準時 JPT 05:30 黎到羽田機場
清關 + 出閘後
就黎國內線 Check in
 原先想係羽田換埋 Pass
點知 ..... 人山人海 ... 龍尾去到後面電梯
唉 ~ 要排 .... 1 個鐘都唔知得唔得 =.="
謂有過到金沢先換 Pass 吧 !
 入閘前行過 Souvenir Shop
日本人真係識搵錢
2020 年既奧運產品已經面世
好快就過埋內陸線既安檢
又黎到依個候車室
係羽田國際線 轉 內陸線
要轉多程 Shuttle Bus 先去到
國內線候機大樓
巴士黎啦
其實
坐依架 Shuttle 最大既得益
就係可以近距離咁睇飛機
大約 8mins 黎到 南翼大樓
小孩 & 老人
優先上機
  到我地上機 Lu ~
內陸機一般都低飛
所以好清楚睇到山脈
  由 羽田 飛 金沢 小松空港 只需 65mins
等接呀鹿中
由於改左行程
今次又去唔到福井睇恐龍 Lu .....
謂有出年吧
 機場出口轉左
就係出市區既巴士站
但上巴士前 要先買飛
不論係 出 金沢站 ( 包括 : 香林坊 )  or 福井市 又或 接駁到小松地鐵站
通通都係用依部售票機


由小松空港 出 金沢站 有 2 個方法
 
1) 直接坐機場巴士
2 ) 坐機場巴士 到 小松站 再轉地鐵
 
我地選擇 方法 1
買飛後 係 1 號 巴士站上車

小松空港 - 金沢駅西口
機場巴士
巴士車費 1130円/ 位
 
車票除左包 由 機場 出金沢站 外
重包一程即日 既 金沢站 到 市內 200円 範圍內 既 市巴士
***
提提你
 
依架巴士除左會去 金沢站西口 外
會沿 近江町市場 再去 香林坊東橫 Inn ( 總站 )
 
*** 強力建議 ***
 
由於多數人都會用依架巴士出 金沢站
所以
我真係強力建議大家 一出閘就要馬上沖去買飛 & 上車
因為車票係由 自動售票機出售 ( 冇得 Count 人數 ) 而巴士坐位亦有限

就以今次為例
因為其中有 2 位 手抱既小朋友 ( 雖不佔坐位 )

! 但 !

仍有職員上車話超載 . 要求其中 2 位乘客 " 自發落車 " 讓出乘客數目
又唔知點解 .... 職員唔請 最後上車嗰 2 位乘客落車
而係要人 "自發 " .......
好彩事件只係 擾攘左幾分鐘
就有乘客自願落車
 ***

向 金沢站 進發
車程約 40mins
黎到金沢站西口
黎到我地第一站
入住既酒店
Via Inn Kanazawa
 ( ヴィアイン金沢 )
寄存行李後
我地又要馬上動身出發

4 則留言:

  1. 呵呵! 我哋同一日都响香港機場
    我泰國飛入, 你飛去日本^^

    回覆刪除
  2. 8日轉7間酒店,真係幾大挑戰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以,今次入住既酒店大多數都係站前.

      刪除