富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-14

14th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 2019 白川鄉點燈夜 ( 參加經過 及 後記 ) Day 3 Part 2

* 聲明 *
以下只是小妹參與 2019年白川鄉點燈經過
往後有沒其他改動
一齊以官網為準
! 敬請留意 !
***
在 2018 年 8 月初
於官網發佈的中文版資料
 
睇到依到
相信大家都同我一樣 .....都係睇到 .... 暈一暈
之後 .... 就問 ...... 即係點呀 ?

到 8月中 大會公佈左相關資料
( 見下圖 )

 * 參加方法 1 *
 當天入住白川鄉 ( 荻町 ) 或 遠小小既 平瀨 or 小白川
~ 問題黎啦 ~
以 1 月 14 號 當日計
1) 白川鄉 ( 荻町 )
只得 1 間民宿 ( 間民宿只得 5 間房 ) - 以抽籤型式進行
[ 即係 : 籤可以照抽 但機會 .... 應該難過中 六合彩安慰獎 ] =.="
至於
2) 平瀨
根本搵唔到出入 白川鄉點燈場地既交通方法 亦 搵唔到 酒店來回交通方法
[ 電郵已 Send . 但從未收到任何回覆 ]
&
3 ) 小白川
雖然話有提供接駁巴士 . 但到底是接駁那幾段 . 到依家亦係一個迷 !

結論
基本上 + 實際上
我地 唔洗諗 民宿
***

* 參加方法 2 *
經巴士公司參加
分別有
從 高山 ; 高岡/ 新高岡 或 富山 出發
( 見下圖 )
但原來每間巴士公司都有唔同既參加方法
1) 高山出發
濃飛巴士 可在 Japanbus ( 中文網 ) 預約

2) 富山出發
電話報名 Only

3) 高岡/ 新高岡 出發
先預約 該範圍的某 4 間酒店 ( 見下圖尾段 ) + 電話報名
2019 年 酒店名單
[ 往後的 以官網為準  ]


同老公商量後
覺得 高山 出發 會係首選
( 起碼有 Black and White 電郵係手 )
其次 ...
高岡/ 新高岡
因為 Book 東橫 Inn 對我地黎講比較方便
( Join 唔到 可以取消酒店 Booking )
***

1st Oct 2018
整裝待發 ( 例如 : 拎定信用咭係手 )
準時
香港時間 08:00 = 日本時間 09:00
老公 不停打電話 過 加越能巴士
我就係 Japanbus ( 中文網 ) 不停 F5 + 不停 入入入

最後
加越能巴士 - 從未接通過
而我就係 Japanbus ( 中文網 ) 搞左 5 - 10分鐘 . 終於成功預約
行程 C 白川鄉夜間點燈巴士  [ 即 : 不能上觀景台的那種 Package ]
費用 : 11,000円/ 2位

呀媽 ! 我得左啦 ^0^/

成功預約後
濃飛巴士會 Send 確認電郵到你指定既電郵
到參加當日要 Print Out 埋封確認電郵到 Counter 拎車票
***

* 大會公佈的當日行程安排 *
行程 C : 白川鄉夜間點燈巴士
***

14th Jan 2019
因為
唔知實際情況會係點
所以
我地今朝一早就坐 08:00 既特急
由 富山 黎到 高山
落車後
先到高山站旁 濃飛巴士 Center
以 Print Out 確認電郵 換取 今晚車票 
! 果然會封路 !
因為
今晚 由 白川鄉 開黎 高山 既 尾班巴士
將於 17:30 開出
 ~ Done ~

成功換取今晚既車飛
講解下有 D 咩先
1) [ A4紙  x 2 ] 地圖 & 簡介 ( 日文版 )
2) [ 藍色小冊子 ] - 簡介 ( 英文版 )
3) [ 9號布貼 ] - 係我地將乘坐既旅遊巴編號 - 出發時需貼在身上
4) [ 細長方形的黃色咭仔 ] - 正式車票 ( 車號 & 坐位編號 )
 大會話 15:40 出發 ( 即係開車時間 )
所以
大會要求我地提早 15分鐘黎到巴士站
之後
陸續按次序安排上車
 濃飛巴士方面
安排左 1 位導遊 & 1 位職員 跟車
即場派發 合掌村 門票
但因為時間既關係
我地最後都係冇去到

帶住興奮既心情
向白川鄉進發
 車程大約 1 個鐘
 我地黎到白川鄉啦 0v0/
之後 2個半鐘
大家可以係依到 自由活動
襯重有日光要好好四圍參觀吓
嘟 ~ 報時訊號 17:30
2019 白川鄉 首個點燈夜
~ 正式開始 ~
由 鐘樓 旁 直行
黎到
明善寺 

~ 去相 ~
小買店叔叔 今晚真忙到停唔到手
^0^
爭取時間
寄返張 Postcard 比 自己 & 呀曈 先
^0^/
 
同場加影 地道小食
 
3款小食 多謝 600円
影埋 白川鄉 渠蓋
正式為我地既白川鄉之旅畫上完美句號 ^0^Y
回程同樣坐大會安排既旅遊巴
 大約 21:00 返到高山站旁濃飛巴士 Center
之後
大家就自行解散
 
***
參與後感
白川鄉 真係好靚
雖然唔夠雪 但都好靚
 
小妹真係明白今晚一定會好多人
多人 = 熱鬧
 熱鬧 = 互相包容 + 守秩序
 
但我真係唔明白 ..... 原來有人黎到 都唔知為咩
>0<
名氣 大過 事件
 
* 點燈 約 1 小時後 發生既 小趣事 *
邊行邊高談闊論 ( 大大聲 )
 
( 國語腔 )
甲 : 不是說 點燈 嗎 ?
乙 : 是呀 ! 點啦 ....
甲 : 吓 ! 已經點了 ? ( 四圍望 )
乙 : 現在就是啦 .....
 
聽到路人甲乙既對話 心入面有種 莫名感覺
難道 .... 路人甲 以為
白川鄉 點燈 = 台灣 放天燈 ?
( 喂 ~ 你依家係日本呀 ..... 好唔好 ? )
 簡直比佢 大殺風景
 
~ 唉 ~
我咁辛苦爭取既參加機會 竟然要同依種人分享
! 浪費呀 !
 
其實
當晚有好多國語人都係咁 . 尤其係小食店 或 紀念品店 . 真係嘈到一個點
 
***
最後送上
傻瓜機下的 2 張相


6 則留言:

  1. 白川鄉特色幾時睇都咁靚靚^^
    你哋能夠欣賞到夜間點燈
    機會難得啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 確實係好彩呀!因為訂機票時都唔知會夾到首晚點燈夜 ^0^

      刪除
  2. 點燈風景好正! 機會真係好難得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果可以小咁D大殺風景既遊客會重好 ^^

      刪除
    2. 呢樣就周圍都係咁,無計

      刪除
    3. 唉...係啦,所以我地近幾年都多數去日本週邊玩.希望靜到幾多得幾多

      刪除