富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-18

18th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 輕井澤 Outlet ( 輕井澤王子購物廣場 ) Day 7 Part 2

有睇開我 Blog 既朋友可能都會發現
小妹雖然鍾意 Shopping
但過往都甚少參與 Outlet
( 印象中係 N 年前 係神戶行過一次 ^.^" )
 
但今次只因 Pass 包 而且又順路
所以就黎行個圈吧
 
但 .... 要係有限時間 ( 3 個鐘內 ) + Lunch
行晒咁大既 Outlet 又點可以唔做功課呢 ?
所以
係出發前就已經睇定 有興趣參與既品牌位置
***
輕井澤 Outlet
 
 
下一站
寵物區
  
~ 哈哈 ~
如我所料
睇落好多既 Shop List
雖然間間都有睇
但最後只幫襯到 3 間舖頭
 行到咁上下
夠鐘吃飯
跟餐前菜
沙津
左 : 老公 / 右 : 我
 
多謝 3700円
 
Lunch 後我地就離開 Outlet 了
***
 
 輕井澤 - 長野
JR 新幹線 あさま613号
 車費 : 北陸拱型鐵路周遊券
 
返到長野 原本打算去埋 善光寺
但老公話想提早落東京
所以
落車後 除左去 JR Counter 改車票外
重變得有小小趕
因為距離開車時間 只有 30mins
 
於是
老公負責返酒店拎行李
而我就馬上趕過郵局吸印
 長野 - 東京
JR 新幹線 あさま 624号
車費 : 北陸拱型鐵路周遊券


2 則留言:

  1. 我第一次行日本outlet都係呢度. ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都係路過先會去 OUTLET 行個圈 ^^

      刪除