富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-14

14th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 高山半天遊 ( 上集 ) Day 3 Part 1

是日行程
高山半天遊 ( 上集 ) + 2019 白川鄉首日點燈夜
***
東橫 Inn 富山 2 館真係超方便
過條馬路就係 富山站
 富山 - 高山
JR 高山本線 特急ワイドビューひだ 6号
車費
富山 - 猪谷 : 北陸拱型鐵路周遊券
猪谷 - 高山 : 自費指定席 2670円
可能大家會問
點解後段仍坐 指定席 ?
因為唔敢博 !
怕去到猪谷 自由席 會冇位
咁 .... 就要罰企 50mins
而且
就算坐 自由席 同樣需要比錢買飛
兩者只係相差 520円
所以 .... 都係算吧啦 ! 我豪比佢
**
為左趕依班 08:00 既 特急
我地連酒店早餐都冇食
是日早餐
 可惜唔夠雪
如果唔係應該會重靚
果然
越入山區 雪越厚
我地終於見到冰雪世界
 車程 1小時 30分鐘
我地黎到 今個旅程 第 3 站 - 高山
 落車後
除左要到 濃飛巴士 Center 預先換取今晚 白川鄉車票外
之後
再到附近超市買定今晚小食糧餉
隨後到酒店寄存行李
之後
就開始我地既閒遊高山半天遊
一場黎到
當然要試試依到既名物
飛驒牛
至於點解會簡依間 ?
因為 .... 路過 + 唔洗等 ^0^"
老公 Order 左
飛驒牛陶板定食
先用牛脂起板
之後 燒得
 
而我就 Order 左
飛驒牛朴葉定食
 Lunch 多謝 4500円
 試味感
飛驒牛入口即溶 ! 好食 !
 ***
食飽飽
繼續 高山 遊蕩行
 可能時間尚早
所以條街唔算熱鬧
手長像
 
足長像
   經 官川朝市 黎到
右衛門橫町
時間岩岩好
係時間過濃飛巴士 Center 集隊 


沒有留言:

張貼留言