富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-17

17th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 草津溫泉 一井溫泉酒店 Day 6 Part 3

黎到我地 6th 站 - 草津溫泉
今晚將入住
一井溫泉酒店
 
其實
都要多謝 Blog 友推介依間酒店
 
今晚住 7/F
 
房價 : 17,160 円/ 位 ( 1泊 2 食 ) + 入湯稅
 
參與房間 : 湯畑眺望 - 和室 10 畳 ( 本館湯畑側・湯畑が目の前のお部屋 )
 
~ 房景 ~
對正湯畑
Y0v0Y
房內其他設施
 
  歡迎小食 & 館內使用 500円 現金券 x 2
 
其實
一井 樣樣都好
而唯一問題
就係我地入住既本館 離溫泉有段距離
要上上落落 + 行九里 .....
小休後
襯開飯前 浸一浸溫泉
酒店 Canteen 位於 2/F 同 去浸溫泉算係同路
~ 是日晚餐 ~
連食飯都對住湯畑
睇下今餐食乜先
前菜
刺身
鍋物
除左有蝦 & 帆立貝 外
重有 群馬縣 既 大和豚
 
湯滖後 放埋豚肉
 主菜
老公 : 魚 // 我 : 牛
 
不過 .... 食依個主菜就有 D 搞笑既情況
我地竟然用 ... 筷子食西餐 ^0^/
 
之後
蟹肉茶碗蒸 
最後
當然唔少得 白飯任裝
 甜品
 返到上房
職員已幫我地鋪好床單被舖
   無聊影
大約 21:00 係酒店 1 /F Shopping 完
再次出發影夜景
影完夜景 買埋宵夜
雪越落越大
係時候返酒店
23:xx 再次出動
行九里 浸溫泉
^0^
浸完溫泉
今次老公改飲酸奶
是日宵夜
串燒多謝 2400円
另外重有
甜品 & 士多啤梨
 
入夜後
雪越落越大
連 熱乃湯 既屋頂 都積滿厚厚既雪
湯畑又回覆寧靜
無晒遊人
可以試用唔同模式黎影下湯畑
*** 
是日戰利品

6 則留言:

  1. 房間景好唔錯, 湯畑夜景靚, 落埋雪更靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然個景 OK .但太多遊客了,要到好夜先可以寧靜賞景^^

      刪除
  2. 回覆
    1. 一井真係食景.但如果講 DINNER.都係你住既大東館豐富D ( 選擇多DD )

      刪除
  3. 妳係咪係嗰個咩大正風o既餐廳食dinner?
    因為佢標榜大正風味, 而大正年代係西洋文化衝擊日本文化o既時間,
    嚮往西洋文化o既同時, 又未能夠一下子完全隔入,
    所以會有用筷子食西餐o既情況。

    希望我冇估錯妳食飯o既地方, 如果唔係小弟o既理論唔成立XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地當晚吃飯的地方係酒店2樓 ( 你們上次不是嗎? )
      不過,經你講完我上返酒店官網睇.話係 大正概念 .
      哈哈~真係感謝你介紹左一間咁好既酒店比我認識.令我又長知識.^^

      刪除