富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-14

14th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 高山市 不住也罷的 酒店 : 高山櫻庵 ( Dormy inn 高山桜庵 ) Day 3 Part 4

我地第 3 站 ( 高山 ) 入住既酒店

 高山櫻庵 ( 高山桜庵 )
其實
高山櫻庵 係 Dormy Inn 集團之一
所以
老公為左儲 Point 而選擇今晚住佢

如果你問我個人意見
就算問 10次 我 11 次都會答 : 唔住 !
>.<
( 我會係尾段再同大家分享 事件由來 )
上房前
要將 " 鞋 " 放到專屬 Locker
因為
除左 酒店入口 & Front Desk 之外
其餘都係 たたみ ( TeteMi ) 
~ 可以上房啦 ~ 
今晚住 8/F
其實
我地原本 Book 細雙人房
房租 13000円 ( 包早餐 )
但岩岩 Check in 時 職員話 " 細雙人房 " Full 晒
所以
就幫我地 Free Upgrade 到 和洋 DX 雙人房

依邊可以瞓多 2 個人呢 .....
個廳亦多左個手洗盆位
但 .... 依個 手洗盆 去水去得好慢 ....
雪櫃就收埋左係下面
 
其他設備就同外面既 Dormy Inn 大致相同
Welcome Snack
浸溫泉用品
另外
Check in 時 酒店會比一張 折扣咭  ( 印象中 8折吧 ? )
[ 不過唔記得影相 ^.^" ]
 
Settle 好行李後
上 13/F 參與下依到既 - 貸切風呂
"枝垂" . 係到 3 個 貸切風呂 之中 最細嗰間
所以
我地上到黎可以直入
落 2/F 食宵夜拉麵
有住過 Dormy Inn 既朋友都知道
酒店會提供宵夜拉麵
 點知 ..... 一入到 Canteen
就有種好熟識既感覺 ..... 唔知重以為自己返左香港飲梗茶呀 ...... ^0^
不過依到碗拉麵有驚喜
竟然有 3 塊 .... 叉燒

之後
想飲汽水 ...... 重驚喜 !
搵晒全間 高山櫻庵 既 汽水機
竟然無
可樂 或 七喜

我地係房休息到大約 00:xx
再次上 13/F  參與大浴場
原來 ... 依到都幾方便 ..... 個 女湯風呂入口 唔洗 密碼
可以推門直入

諗住浸完溫泉後 .... 可以 飲返支 冰凍益力多時
咦 ~ 第一次見到 Dormy Inn 既 Free 益力多 木桶 "吉左" ..... 0.0"?

但又無意中發現
桶邊 既 垃圾桶 .....  原來係 " 吉 " 架 !
( 正確黎講 : 垃圾桶內數埋都唔夠 10個 益力多樽 )
所以
我有理由相信 一定係酒店 Provide 得小
如果唔係個 垃圾桶 又點會 咁吉 而 又全日終了喎 !
都唔值錢 ..... 點會有人 又食又拎 呀 ~
***
終極宵夜
下圖依罐 係 全酒店既汽水機
除啤酒外 唯一有汽既野飲
***
係時候解釋下 .... 點解小妹 未入住就唔高興既事件經過 ....
 
~ 話說 ~
去年計劃行程時 已經知道會途經 "高山"
亦因為 高山櫻庵 係 Dormy Inn 集團
所以
基本上 高山櫻庵 真係我既 首選 ....
 
但同一時間 在官網睇到 全室禁煙 ... ( 當然 全室禁煙  是沒問題的 )
因為問題只在於
到底有幾多 ( 或 有無 ) " Smoking Area "
但 ... 當時官網 又無詳細列明
[ 坦白講 . 如果真的全館 " 0 " 煙空間 . 我地亦 不會入住 ]
 
相信對酒店設施有疑問 而 提問 .... 是住客的基本權利吧 ?
 於是
我就 Send 電郵問酒店 ..........
 
[ 1st 封電郵 ]
我 : 有沒有 Smoking Area ?
酒店 : Smoking Area 只有 2/F 
 
[ 2nd 封電郵 ( 見下圖 ) ]
我 : Smoking Area 除了 2/F . 沒別的樓層嗎 ?
[ 因為我地怕 ]
如果全幢酒店 只得一間/ 個 Smoking Room
熱鬧起上黎
真係可以 熱鬧過機場 Smoking Room
依個相信亦係煙民 會考慮既範圍吧 ?
 
點知 .... 小妹就得到 以下 答覆
酒店 : 除左 2/F & 室外 之外 . 再無 Smoking Area
如果你係房間食煙 , 我地會收返 清潔費 ( 即 : 罰錢吧 ? )
其實 想食煙 Book 第 2 間酒店
~ 哈 ~
真係好難想像 . 住客有問題 .... 問多句都係 罪過 囉 !
=.=" 
估唔到 高山櫻庵 生意好到 唔憂做 !
當然 ... 被咁有禮貌既回覆後
我 ... 梗係 唔囈人 做我生意啦 !
但 ... 老公話 去完 白川鄉 ( 凍左成晚 ) 想浸過溫泉先瞓
其實 ...
我已經搵到 另一間 同樣有 溫泉浸 又比 高山櫻庵 平 & 方便 既 酒店
但老公又話 ...... 可以儲 Point 而且 又有 貸切風呂 喎 ....... >.< "
 
* 入住總結 *
我真係覺得 高山櫻庵
由 館內設施 到 附近配套 都係 要嗰樣 無嗰樣 !
 
除 " 禮貌 " 外 
~ 重有 ~
2) 入住前 寄存行李 : 朝早一黎到 . 放底行李 --> 拎號碼牌 --> 走得 !
職員當時完全冇 Check 過 我地是否住客
反而係我問佢地要唔要 Check Booking No. 點之 ..... 佢答 : 唔洗
( 衰 D 咁諗 .... 白撞都可以放低行李 . 係保安上感覺真係都差 D ) 
 
3) 汽水機 無汽水買 / 木桶 唔 Refill
.... 想去便利店 ? 得 !
4 ) 便利店 : 最近的 .... 要行返去 高山站前 或 前一條街既 Super Hotel 後面
5 ) 益力多木桶 : 00:xx 就 全日終了 ( 即 : 唔再 Refill ! ) ..... 早左 D 吧 !?
 
6) 貸切風呂 : 無錯 . 依到係有 3 間 貸切風呂
以當晚為例
最細的 枝垂 : 雖然成功參與 . 但奈何面積真係太細 . 根本唔夠 2 個人同時浸 !
而最大的那個 ( 唔記得咩名 ) .... 原本都想浸下 亦入過去參觀
點之 .... 當時只係 00:xx 
一推開門 .... 就見到 一地都係毛巾 ..... 污糟到一個點 ....
 
成個過程係 : 開門 --> 嘩 ! --> 走
 
好彩今次唔係排隊參與 . 如果排完先見到依個情況 真係人都癲 >,<
( 我相信應該都係酒店清潔姨姨唔執野 ! ... 點會係其他住客唔自律  .....  ) 
 
7) 說好的 什麼為女性保安為前題 . 女湯風呂入口要上密碼鎖 .... 係依到 ... 都係無 ! 
 
其實去旅行 都只係想 拋低平日工作既煩惱
同家人過一個
既舒適 又安心既旅程
但 高山櫻庵 真係一樣都比唔到我
所以 .... 對佢 .... 都幾失望
 
不過
高山櫻庵都有可讚地方 : 就係碗拉麵多左 3 塊叉燒 而且 重可以添食
 
~ 當然 ~
如果你唔係煙民 ( 即 : 無咁多問題 )
唔飲汽水 .... 又或唔怕 天寒地凍 行出行入  ( 即 : 唔係冬天入住 或 買齊野先返酒店 )
唔在乎什麼 行李 or 溫泉 保安 或 風呂衛生 等等問題  ( 即 : 天不怕 地不怕 )
" 住 " 其實真係無問題架 !
 
** 以上只為小妹入住後感 及 分享 ** 

2 則留言:

  1. 妳真係幾細心入微, 留意到咁多細節, 有妳打點好晒, 妳老公真係幸福~

    回覆刪除