富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-13

13th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 七尾能登食祭市場 Day 2 Part 1

是日行程
七尾能登食祭市場 + 速遊新高岡站 + 富山運河環水公園
***
今日一早起身 + 寄存行李後
就馬上動身往七尾進發
我地參與左 北陸拱型鐵路 Pass
所以
只要時間岩 有咩車就坐咩車
 
金沢 - 七尾
特急能登かがり火 1号
 車程約 56mins
黎到 七尾 
 
七尾站 - 能登食祭市場
向海方向直行約 10mins
沿途都靜英英  
 真係搵個人影睇下都難
但我開始鍾意依種寧靜
因為依家就連富山都好多遊客
 能登食祭市場
 今朝我地連早餐都冇食
就係為左黎依到
~ 燒海鮮 ~
依到 BBQ 入場費 ( 開爐費 ) 分 2 種
1) 310円/ 位 ( 幫襯店家買海鮮 Set )
2) 520円/ 位 ( 自備海鮮 [ 包括 : 自購在店外魚市 ] )
我地
當然選擇自購海鮮
 由於尋日食左蟹放題
所以
今日既自選菜單係唔會再有蟹蟹既出現
 
 
入場費 + 4隻豪 + 野菜 Set + 白飯 x 2 & 2 杯野飲 ( 橙汁 + 啤酒 )
多謝 3200 円
連同岩岩買既海鮮
依餐 Bunch Total 多謝 6920円
 
埋單時冇意中見到一份份既海鮮
相信就係岩岩餐牌內既 燒烤 Set
睇落都幾足料
***
參與後感
其實 依到都 Ok
不過
我地都比較鍾意八戸既環境 & 海鮮既選擇
但如果黎開 都可以黎依到試下
***
食飽飽
就出出面 欣賞下咁靚既 七尾灣
臨走前
當然要參與下依到既土產店
回程時
見到好多好靚既地標磚
 
 
 
 
相比下
七尾市既渠蓋就有 D 失色
 返到七尾站 見時間尚早
就係站前商場行圈
見到依種細得可愛既 楊桃 BB
另外
今日亦係日本既成人式
所以
又見到好多和服姐姐
成群咁行過 真係好有氣勢
七尾 - 金沢
特急能登かがり火6号 
***
提提你
如果大家有時間的話
可以係七尾站內既 觀光案內所
拎到 花嫁館 既 Free Ticket
但可惜我地唔夠時間呢 ......


2 則留言: