富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-16

16th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 高岡半天遊 : 新湊 きっときと市場 ( 新湊漁夫市場 ) + 叮噹列車 & 叮噹散步道 Day 5 Part 1

是日行程
高岡半天遊 : 新湊 きっときと市場 + 叮噹列車 & 叮噹散步道 + 長野
***
大滿足既早餐 
坐酒店 Shuttle 返 JR 富山站
 
落雨雪了
多左幾分寒意
 
富山 - 新湊 きっときと市場
 
坐上 10:05 既 專屬觀光巴士
車費 500円/ 位
過新湊大橋時
順利影下 海王丸パーク 全貌
橫過新湊大橋後
黎到
我地今日 1st 站
新湊きっときと市場
依到半邊係魚市場
另一半係手信區
2015年 1月 係 新湊魚港打撈
~ 哈哈 ~
佢地放左隻 我地平日食開既 魷魚係到做對比
依個魚市
除左可以買走 重可以堂食
 
我地當然參與 ^0^
是日 Brunch
炸白蝦 & 白蝦刺身壽司 
當然唔少得 " 蟹 " ^0^
只要買既蟹蟹達 2000円 或以上
店家會幫你開埋隻蟹
等你食得 C 服 D
自製蟹肉蓋
Brunch 多謝 4500円
 
甜品有 -- 蟹味雪糕
多謝 350円
試味感
真係充滿蟹味既雪糕
***
沿場市旁邊小路 行大約 幾分鐘
就會去到 東新湊 站
因為我地早左到
所以要係到等 15mins
因為依到係 單線雙程行車
咁岩 比我地見到依架 剛走既列車
所以 . 有理有相信 架叮噹車 ..... 唔見左 0.0?
因為依到既列車 肯定係一架返 一架走
點知 ..... 如我地所料
時間到了 ! 埋站列車 唔係 叮噹  ........
一問之下
原來我 ..... Check 錯時間表 〒.〒
 
 無耐地 .... 坐返 普遍 電車 返 高岡站

點知 .... 行半路
司機姨姨 襯埋站時 走黎通知我地
下個站會同 叮噹列車 相遇
對 司機姨姨 有依個舉動 實在感謝
依個 亦係我地 喜愛 遊日既原因之一
但可惜近年已經小見

~ 哈哈 ~
真係要唱返句
叮噹黎啦 !!
傳說中既擦身而過
應該就係咁既情況
 返到高岡站
先黎郵局
之後
文苑堂
叮噹既 Fans
一定要黎依到參觀下
13:xx 既 高岡
都係一個靜英英既城市
叮噹散步道
 架下的比較易影
 
 
 
~ Done ~


回程時又巧遇
叮噹列車

講笑啫 ~ 其實係岩岩落車時 問左司機哥哥
我地係突登係到等架

~ Mission Completed ~

為左影叮噹車埋站
唔夠時間上樓上吸叮噹印了

返到富山
終於落出雪了
接埋呀鹿
向下一站進發

沒有留言:

張貼留言