富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-18

18th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 一井溫泉酒店早餐 + 草津溫泉 - 回程交通 Day 7 Part 1

是日行程
輕井澤 Outlet - 回東京
***
 
今朝 ..... 05:xx 就熱醒左 ? 焗醒左 ? .....
唉 ~ 又瞓唔返
謂有係房 .... 無聊影
經過一晚
窗台前都有厚厚積雪了
 開始天光了
 太陽出來了
大約 07:00 落樓食早餐
同 Dinner 位置一樣
今餐入房食
睇下有咩吃先
餐牌話
早餐產物全部都黎至群馬縣唔同既地方
~ 哈哈 ~
真係冇諗過連粒花豆都咁講究
( 中間 黑色嗰 2 粒 )
 另外重有個鍋
 酒店早餐
除左有上面嗰盆 Set & 個鍋 外
重有 Buffet 部分
左 : 我  /  右 : 老公
 
返到上房
我妝身時
到老公無聊影
~ Zoom ~
臨走前
等 Lift 時無聊影
座向景觀
應該係我地對面房既景觀
 其實
酒店有車送住客往來巴士站
但我地見 天朗氣清 而且路程又短
決定 慢慢散步 返過 草津溫泉巴士站
 點知 .... 就係依個時候
冇啦啦吹起大風雪 !!
大自然真係好神奇 話黎就黎
同一個景
前後不到 10秒 就可以唔同晒
>0<
 
風雪實在太大
我地又冇帶雪抓鞋套
加上上斜 路面有冰 非法滑
真係寸步難行 非常狼狽 =.="
好唔容易 
終於返到黎 草津溫泉 巴士總站
 
( 下圖相係尋日到步時影的 )

上車前要到 Counter 買飛
即買即用

草津溫泉 - 輕井澤站北口
草津溫泉巴士
車費 : 2200円/ 位

未夠鐘上車
要係巴士站到等一等
準時 09:10 開車
可能時間尚早
全車只得 8位乘客
直到去到 白糸の滝 及 之後幾個站
先再人乘客上車

車程約 90mins
返輕井澤站北口

2 則留言: