富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-13

13th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 富山站前 - 東横INN富山駅新幹線口 2 ( 東横INN富山駅新幹線口 2 號館 ) Day 2 Part 3

黎到旅程 2nd 站 : 富山
今晚我地將入住既酒店 : 東横 INN 富山駅新幹線口 2

位於
富山新幹線站前有 2 間東橫 Inn
分別係 1號館 及 依間 2 號館

雖然
以同一時段計 1 號館 房價較平 300円左右
但路程亦要行多 5 - 8 分鐘

而 2 號館樓下
有齊超市 ; 便利店 ; 食店 & 100円店

所以
我地當然入住同富山站只係一街之隔既 2 號館
  今晚入住 : 雙人房
由於星期日 會員有 8折
所以
房價只需 6800円/ 晚 ( 包早餐 )
房景望依到
雖然望住居民走廊 但總算開陽
我地對 依間新改建既東橫 Inn 真係感到有驚喜
1) 以會員咭做 Room Key
2) 房內終於有 USB 插頭
( 唉 ~ 早就要 與時並進 啦 !! )
3) 個廁所終於小左級野啦
 我真係覺得咁樣輸服 D 架
^0^
整體黎講
依到既職員
有禮貌 而且 又細心
所以
我地都幾鍾意依間東橫 Inn
應該係近年住過最好既東橫 Inn
 ***
是日宵夜
久違了的秋吉串燒
當然唔少得
生果 & 沙律 
 ***
戰利品
七尾代表
 不同 100円店代表
 新高岡站代表
叮噹
東橫 Inn 入住小禮物

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 2號館係岩岩重開.而且個位真係好正.
      其實.我地出發前 SEND 電郵問過佢,佢地話可以寄架行李過夜,我地先住.

      刪除
    2. 您好,

      寄架行李過夜是什麼意思?
      另外,東橫inn 好難查詢問題,可否給與我email address ,以作查詢。
      謝謝。

      刪除
    3. 打錯字吧^^" , 應該係寄存行李.
      至於東橫INN 各店電郵,其實只要你 CHECK 返 BOOK 房電郵便有該酒店電郵.

      刪除