富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2019-01-15

15th Jan 2019 : 北陸昇龍道之旅 : 富山城 + 富山市役所 + 玻璃藝術館 & 富山圖書館 Day 4 Part 2

我地原本 Book 左 15:xx 返富山
但由於高山行程非常順利 可以提早一班車返富山
 
***
提提你
高山站 唔屬於 JR West ( JR 西日本 ) 範圍
所以
我地只可以改自費段
而係富山站用 Pass 畫的 猪谷 - 富山 段 就改唔到
因此
當我地去到 猪谷站 後 有 2 個選擇
1) 自動 搬回 自由席
2 ) 若無人上車 我地可以繼續坐 指定席 ( 原本坐位 )
[ 反正 Pass 是包指定席的 ]
高山 - 富山
JR 高山本線 特急ワイドビューひだ7号
車費
高山 - 猪谷 : 2670円 ( 自費指定席 )
猪谷 - 富山 : 北陸拱型鐵路周遊券
是日午餐
由於車站選擇唔多
我地同樣食 - 雙併牛肉便當
 
Lunch 多謝 3000円
食飽睡一睡
話咁快就返到富山 
順路先到富山郵局吸印
 之後
就 慢步到今晚入住既酒店
途經
富山市役所
係市役所內 有個 展望塔
可以免費入場 欣賞富山景色
有個別日子會開到 21:00
想睇富山城夜景既朋友 依到都係一個唔錯選擇
富山城址公園
 ~ Zoom ~
好彩未落雪
成功影到富山市渠蓋 
酒店 Check In + 小休後
再次出動
  大和百貨內
  係酒店斜對面
就係
富山玻璃藝術館 & 富山圖書館
係酒店小休耐左 . 搞到遲黎一步 ....
Oh ~ 睇住佢閂門 !
下一站
超市
真係平到忍唔到手呀 !
回程時.... 落雨了
聽日應該會落雪
富山市內
雖然 20:xx 但條街 .... 已經靜英英
***
是日晚餐
久違了的超市餐
 Dinner 多謝 18xx 円
甜品有
試味感
塊糖片 冇分隔 所以林晒
唔好食 !
***
是日戰利品
陣屋朝市代表
麵豉醬
高山代表
 富山超市代表
 100円店
 大和百貨代表
 富山 & 高山郵局代表
 
 

沒有留言:

張貼留言