富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-19

18th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 閒遊御徙町 & 呀美橫町 Day 11 Part 1

又是晴朗既一天 ~
********
是日行程
閒遊 御徙町 & 呀美橫町 - 成田機場 - 回港
********
酒店早餐 -
其實 我地對食既要求真係一 D 都唔高 . 但 依面既早餐 真係比東橫 Inn 好 ~
依份 老公既 -

而依份 係我既 -

最最最開心既係 ....... 隻蛋幾靚 !! XD
食飽飽 + 妝身 . 又係 Check Out 既時候 ~ 

***
提提你
Super Hotel 唔洗 Check Out 架 . 如果你唔洗寄存行李 . 直接拉喼走人就得架啦 ~ 
另外 . 房內牙刷 亦有小玩意 -
請拎支未開既 牙刷 到 Front Desk 的話 . 會有神秘小禮物
其實依個方式都幾好呀 - 支持環保 ! 
 
好明顯 我會參與啦 !!
但只係借黎影完相 . 之後 就將 依 2 隻咁得意既 熊貓 交返比 職員姐姐
***
寄存呀鹿後 . 向 1st 站 御徙町進發 ~  
去相 -

依間 御徙町 Lawson 100 貨品種類唔多 . 如果唔係大手購入 ( 好多野要買 )
真係不到也罷 !

依個設計係靚 ..... 但 落雨時 點算呢 ?!
@御徙町行圈後 . 係時候轉戰 呀美橫町
原先諗住 買 D 雞亦 回味下 .
點知 ..... 師夫 仍在預備中 ......
***
提提你 - 外買時間 : 12:00 - 22:45 ( 時間可能改 . 請以官網為準 )
***

算啦 . 為有另覓他選 ..... @附近行圈後
決定 是日 Lunch  -
但 當 D 野食一黎既時候 . 我地就後悔黎左依間 餐廳 .

雖然佢係 灰火燒 . 但我地覺得佢地唔多 衛生 ! 
原因係 .... 點解佢地會將 生肉 放係 熟既 飯菜 隔離 !?
拎生肉時 . D 血水會 滴到落 D 飯菜到 ......
Sorry ~ 我地真係接受唔到 !! 
Lunch 多謝 1800円

返酒店之前 . 要先到大黑屋買一陣過 機場既車飛 

搞掂 ~
車飛多謝 9xx/位 
雖然唔記得 實數 . 但印象中 係平左 幾十円 . 
可以返酒店接鹿 Lu ~

沒有留言:

張貼留言