富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-13

12th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 博多西中州 東橫Inn & 一風堂 Day 5 Part 3

食飽瞓一瞓 . 話咁快就返到 博多

返酒店前 . 要去超市 買生果

之後上返 13/F 接呀鹿 .
唉 ~ 雖然窗外個 View 唔錯 ~
但我始終覺得要上上落落 . 真係一個字 "煩" !  
又遊完 Lift . 可以起程 搬過 博多西中州 東橫 Inn

正確 D 黎講 -
其實我地只係由 運城河 既 左邊 搬過 右邊
由 Resol 到 西中州東橫 Inn 經 運城河 大約 10mins
其實 我地今次只係過路式 入住 -
12 Jan : 1晚 - 房價 : 今日係星期日 ( 會員有折 ) 折後價 5984円/晚 
13 Jan : 搬
14 Jan : 1晚 
同大阪一樣 . Check In 時 東橫 Inn 會為每位入住既 女顧客 送上 小禮物 ( 任簡 3 樣 )
可能係時間既關係 . 所以選擇比較小 !!
我地住 7/F
房內佈置 相信唔需要再多講 . 而 窗外景觀 -
同 Resol 間房一樣可以望到 一蘭 排紅燈籠 .
而且 . 咁岩可以望返 Hotel Resol ~ 
放底呀鹿後 . 可以向天神區進發 ~
但可惜 又係時不與我 . 全部閂晒 @@"
謂有轉戰天神地下街
唉 ~ 點知都係好景不常 .....
得返藥房 同 Coffee shop & 個別食市 未閂....
所以 . 我地只係短留 1x mins 後 . 決定返上路面搵食 ~
可能今日係星期日 . 所以 一街都係屋台 . 非常熱鬧 ~
但行圈後 . 老公決定今晚食 一風堂 ...... 
出發做過資料搜集 -
Check 到 @ 中央区警固公園 有 - 天神のクリスマスへ行こう2013 ( 即 - 聖誕燈飾 )
見有時間 + 順路 . 當然要參與下啦 ~
去相 -
由 警固公園 向 空港線 天神站 方向行 大約 10mins 黎到 一風堂 
是日 Dinner 
我既 味噌白丸 ( 冬季限定 ) + 玉子 ( 蛋 )
老公就 Order 白丸元味 + 玉子 ( 蛋 )
一口餃子
Dinner 多謝 2020円
食飽飽 經 警固神社 返酒店
途經 藥房 . 但入面既價錢 1 D 都唔 親民 !!
********
是日戰利品 -
Gates 代表

東橫 Inn 自選歡迎小禮物
下關 . 唐戶 代表
7-11 代表
********
是日消夜 
是日生果

沒有留言:

張貼留言