富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-16

15th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 閒遊歌舞技町 Day 8 Part 3

車程大約 45 mins 我地返黎新宿啦 ^.^Y
轉個灣就返大家好熟識既 新宿太子酒店                                                                      

@ 東京 - 
我地會住 2 晚 @歌舞技町東橫 Inn . 之後 為左方便過車站 . Last 晚 會搬過 上野 Super .  
而房價 . 今次用 會員積分 + 現金 支付 . 所以 2晚 只需 2000円 . ( 即 1000円/晚 )   
***
提提你 - 
@ 東橫 Inn 酒店官網 已標明 : 會員可享10 送 1 優惠 ( 即 - 入住 10 晚 送 1 晚單人房 )
雖然我地 Book 既係 經濟雙人房 . 但 酒店 會 Base On 單人房價格 . 
計算返依 2 款房種既 差額 . 只要補回差額 . 便可以優惠價入住一晚 ~   
另外 . 東橫 Inn 亦接受 1個 Booking 扣 2 個會員賬戶積分 -
例子 : 我 & 老公 個 Acc. . 每人各有 1x點 積分 .  
於是 . 酒店會在 我地 每人戶口內 . 各扣 10點積分 + 各 1000円 ( 現金 )  . 就可以住 2晚 .
***
Check In 後 ~ 又到左 選 3 環節 ~ 
***
小趣事 -
一睇到個門牌重話 : 個 No.幾靚 ..... 
雖然要 Keep 2條 Key . 但問題唔大呀 ~ 
但點知 一入到房就發現 ...... 個景觀完全唔掂 ! 
講真 . 根本唔關小妹 要求 高 or 底 .
當時 . 老公即刻打電話落 Front Desk 要求換房 . 但由於時間關係 . 全院滿座 ( 冇吉間 ) !!
唉 ~ 問心 . 其實只要我地唔開窗簾 ( or 望窗 ) . 只係 2 晚 ...... 應該 Ok ~
當然 ... 有得換就最好啦 !!
雖然 已經打定輸數 !! 但小妹始終 唔太死心 . 原因係 - 
打從心底都明白 . 今晚冇得換 係正常 ( 鬼叫我地咁晏 Check In 咩 ! ) 
但冇理由聽晚 都冇架 . 咁大間酒店 . 點會呀 !? 真係冇理由囉 ~
於是 途經 Front Desk 時 . 便隨口向 Reception 姐姐 查問 : 聽晚真係 1 間房都冇 ?   
點知 . 竟然冇啦啦 又有得換 ~ 哈 ))  
[ 想知個窗有咩問題 . 請留意下一個 Post ]
*** 
放底呀鹿後 . 同老公馬上出發 搵食 !! 
目標 當然係我既至愛 うに丼 ( 海胆丼 )


點知 黎到門口 ...... 執左 0.0"
唉 ~ 附近別冇他選 . 為有過 若狹家
我既 -
老公既 -
Dinner 多謝 2570円
食飽飽 . 叉埋電 有力行街啦 ~
去相 -


嘩 ~ 乜依家只有 3度 ?


其實 我只係 1年幾 冇黎東京 . 估唔到依到變得咁快 !! 



行圈後 . 要消夜啦 ~ 
今餐食 串燒 ~


消夜 多謝 2751円
可以打道回府 ~
不過 . 返酒店前 要先去 Lawson 100 & 赤札堂 入貨 

@十字路口 見到東新宿 開左間 K-Plus . 當然要入去 8下啦 

哦 ~ 原來將樂天超市搬左黎東京啫 !
好明顯 . K-Plus 唔會有野岩我啦 ~ 
轉戰 赤札堂
重有對面馬路既 Lawson 100 
記得上次黎 ( 12年 3月) 依到重係買梗 Keroro 野 . 
但依家已經轉左做藥房 ?! 
就連 東橫 Inn 對出 都變左 7-11 & 停車場 
拎埋瞓衣 可以上房 - 
********
是日戰利品
太宰府代表 - 
博多機場代表 - 
東橫 Inn 選 3 代表 - 
Can do 代表 -
藥房代表 - 
100円 代表 -

無印代表 - 
赤札堂 代表 - 
Lawson 100 代表 -

********
消夜 Part 2 



沒有留言:

張貼留言