富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-12

11th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 熊本城 & 櫻之小路 Day 4 Part 1

是日行程 : 
原定 :
到熊本 - 呀蘇火山 - 熊本城 + 桜の小路 - 熊本行圈 - 回博多 - 天神行圈
新修訂 :
熊本 - 熊本城 + 桜の小路 閒遊呀蘇 - 回熊本 - 博多 - 中洲川瑞
******** 
點解會有修訂辨 ? 話說 - 
出發時已經上網 Check 到 呀蘇火山 由 12月尾開噴煙 . 唉 .....
********  
建議各位朋友 . 出發前先上 呀蘇官網 Check 清楚火山情況 . 呀蘇官網 - 請按
********  
之前計劃上呀蘇火山 . 搞到 D 時間點計都唔夠用 !
但依家計劃有變 ( 遲左出發 ) . 依餐早餐 真係失而復得 ! 
酒店早餐 . 又係以 Buffet 形式進行 ~ 
又估唔到  依間酒店既早餐款式又幾多選擇 . So Good ~ 
我既 -
老公既 - 
食飽 + 妝身 . 大約 09:30 出發 ~
去到博多站 . 要先到 JR 綠色 Counter 換車飛 

又係老公出動既時候 .
出發前已經上網 Check 晒所有行車時間表 . 所以 一次過換晒今日去程車飛 -
Done ~ 
博多 - 熊本 :  新幹線 つばめ ( 燕子號 ) 341号 ( 800系 )
依架就係傳說中既 つばめ !! 嘩 ~ 真係好靚仔呀 !!

搵返自己個位先 ~ 
車程約 50 Mins 黎到 熊本 ~  
因為 我地用 JR Kyushu Rail Pass . 
所以 入 & 出閘 . 都係行 職員櫃位前既 特別通道 - 
出閘後 1st 時間 . 趕到 JR 熊本站前's 熊本市內電車 
向 熊本城 進發 ~ 
熊本市內電車的車費 . 見下圖 - 
不論坐幾多個站 ( 不分遠近 ) . 總之 大人 150円/ @ . 而 小朋友 ( 12歲以下 ) 80円/ @ .
若果上車後先知唔夠散子 !?
哈哈 ~ 唔洗驚 ! 因為 入錢箱 有 唱散子 功能 ~  
程大約 15 Mins . 我地黎到 熊本城・市役所前
但我又發現 再一次被 旅遊書 老點 ..... 
唉 ~ 好彩今日改左行程 . 如果唔係 依次就白趕黎熊本城啦 !!   
因為 照閃閃旅遊書講 . 落車後 只需 10mins 就可以去到 熊本城 ?!
但其實 . 落車後 要沿護城牆邊的小路 ( 見下圖 ) 行到路口 . 已經用左 5 - 8 mins !  
去到路口後 . 重要轉灣行多條 上斜山路 ! ( 汗" )  
所以 ~ 旅遊書講 @熊本城・市役所前 站 行過 熊本城 只需 10 mins . 根本係冇乜可能既事 !  
除非你地係 行慣山 既朋友 . 如果唔係 ~ 冇 15 - 20 mins 都唔洗諗 !
熊本城 門口 - 
一如以往 - 影相留念 ~ Yeah ! 順便完成任務 .
向 2nd 站 - 桜の小路 進發 !

@熊本城下's 桜の小路
哈哈 ~ 原來 くまも 一早就企定係到 等我地啦 ~  
去相 - 
くまも 小蛋糕圈  120円/@ 
Order 左 香蕉味 & 士多啤梨味 各一個 
試味感 : 真係好一般 ..... 試過就算 ! 

其實 @熊本城 隔離 . 原本重想參與 熊本城稻荷神社 & 熊本大神宮 .....
但老公話 : 間間 神社 (/ 神官 ) 都差唔多樣 !! 
過 上通 . 下通 ( 即 Parco 隔離 ) 行下 & 順便搵地方食 Lunch .
所以 最後決定 上電車過 Parco
@電車轉灣時 . 呀 ~ 熊本城稻荷神社 & 熊本大神宮 .... 真可惜我地唔夠時間 ..... 唉 ~
熊本城・市役所前 過 上通 . 下通 ( 即 - Parco ) 只係 1個站 . 
車費 150円/ @
@ 上通 . 下通 大約行左 30 mins 
好大個 くまも 背囊  @.@"
又要繼續我地既旅程 -
回 熊本站 上 あそぼーい 過 呀蘇 ~  

估唔到 我地係 Toilet 前 . 又同 くまも 見面 ~    

5 則留言:

  1. 我地都係"熊本城市役所前"落車, 由神社側邊"須戶口門"往熊本城, 一路行一路影相, 唔係好耐就到熊本城.
    果次在熊本城下沙地PK, 腳仔軟無上城參觀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔洗好耐 ~ 但肯定 10mins 唔可以完成既路程

      刪除
    2. 哦 !! 你地行側門入 ..... 而我地行左 正門 .... 唔怪得啦 =.="

      刪除
  2. 我6/19-30去九州, 請問熊本是否沒有太多地方去啊? Thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為岩岩又出了門 所以遲左覆你 . so sorry ~
      其實 熊本 真係冇咩特別地方可行 ( 我個人認為 ) . 只有 日本3 大名城之一既 熊本城 及 城下的 2 間神社 及 櫻之小路

      刪除