富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-16

15th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 天神區郵局 & 太宰府 Day 8 Part 1

唔經唔覺 . 我地個 Trip 已經玩左 3分 2 啦 ~
所以 . 雖然話今日係九州最後一日 . 但我地既行程 重未完架  ^.^"  
********
是日行程
天神區郵局 - 太宰府 - 閒遊天神區 - 博多空港 - 歌舞技町東橫Inn - 閒遊歌舞技町 
********
@博多依幾日 . 日日唔係 依到去 就嗰到去 . 
唉 ~ 搞到今日都 離開 九州 ! 但我竟然未去郵局 0.0"
是日早餐 
1罐 紅豆粥 2份分 - 
是日 1st 站  - 郵局
同呀曈 一人一張 ~
***
提提你 -
天神區郵局位置 . 補個地圖比大家參考下 
***
寄完信 . 向 西鐵天神站 進發 ~ 
西鐵天神站 入口@ 三越樓下
中洲川瑞 - 太宰府 
坐 西鐵天神線 到 西鐵二日市站 轉 西鐵太宰府線
車費 390円 . 車程唔洗 30 mins
又係呀貓 !? 
由於今朝只係 飲左 2啖 紅豆粥 . 所以一黎到太宰府要先搵食 ~  

Brunch 選址 酒殿屋
望住個咁靚 庭園食飯 . 真係特別開胃 ~ 
今餐有 - 
老公既 
我既 - 
Brunch 多謝 2630円
繼續向 天滿宮 進發 .
去相 -
依間天滿宮 係 求 學有所成 . 所以有好多 學生哥哥 都係到買 御守 ~
太宰府唔算大 . 所以個圈好快就行晒 ~ 
聽聞太宰府既 梅枝餅 係名物 .
當然要參與下啦 ~
多謝 105円
試味感 : 將傳統紅豆餅個外皮 烘脆 ..... 口感幾特別 ~
行下食下 . 又返到太宰府站 .
返到黎 天神
原本 想過 Canal City 行多陣 ~ 
點知 ......  嘩 !! 突然變天 ....... 呀雲黑到呢 ~ 
謂有提早返酒店 接呀鹿 . 費事一陣過機場 途中 落大雨 ... 就會變得 好狼狽 !!  
依間東橫 Inn 個叉電區又幾好喎 
向車站進發 
依到既雲果然犀利 . 好彩我地行得快 ! 一過橋 雨就落出  ...... 唉 ~  

沒有留言:

張貼留言