富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-11

10th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 十日戎 & Lunch @ 蟹道樂 Day 3 Part 1

是日行程 
十日戎 - 上機過博多 - Hetol Resol Hakata - 中洲川瑞行圈 - 屋台 - Gates 
*******
是日早餐 - 
老公依舊唔參與 . 所以又係 Myself Only
食飽飽 + 妝身後 . 馬上動身 ~
********
題外話 -
今日 1st 樣要做既事 . 係先到南海難波站接朋友女 Debby . 
其實佢係隔離公司同事 . 今朝早機到大阪 . 由於時間上夾到 ~ 
所以 . 大家可以相約一齊 參與 十日戎 & 食個 Lunch .
之後 .佢地就留討 大阪 . 因為佢今次黎大阪's 主要目的係參與 Keroro Concert .
而 我同老公 就轉飛 九州博多 ( 福岡 ) . 
********
入返正題
接左朋友女之後 . 一行 7 人 向 道頓堀 進發 ~
因為 今日係 1月10號 . 即係 十日戎 正日 . 
所以 會有 十日戎既 花車巡遊 ( 即 - 宝恵駕籠巡行 ) 
一轉入 道頓堀  . 嘩 ~ 人山人海 呀 ! 
去相 - 
夠鐘 . 花車隊伍就 浩浩蕩蕩 出發 ~
花車隊離開後 . 已經差唔多 11: xx . 
是日 Lunch - 蟹道樂
由於個個都係叉電人士 . 所以要坐 3/F
睇下今餐今乜先 ~ 
其實我地個個都參與左 同款 Set Lunch - 分別係 茜 & 黃萌  
依 Set 係 黃萌
 而依 Set 係 茜
最後 . 姨姨重親手為我地表演 手打綠茶
打起既綠茶 . 係用黎 Mix 雪糕
Lunch多謝 6300円 ( Ourself Only )
食飽後 . 我地就分道揚鑣 ~
朋友女 繼續附近行圈 .
而我同老公要趕返酒店 拎呀鹿 . 之後趕過 伊丹空港 ( 即 - 大阪空港 ) 轉機上 福岡 . 
當我地正向酒店進發時 . 咁岩預見 宝恵駕籠巡行 ( 即 - 花車隊伍 ) 正在回程 . 
場面真係 何其壯觀 ! 去相 -   
由於時間既關係 . 我地真係唔夠時間再參與 ....... 
而且 重要 9秒9 行返酒店 ..... 汗"
搞掂 ! 向 伊丹空港 進發 ~
*******
實用情報 :
今宮戎神社 - 請按
*******

2 則留言: