富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-15

14th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 大分站 & 閒遊中洲川瑞 Day 7 Part 3

其實 16番巴士 , 係可以直接返到 JR 別府 站 . 
但我地覺得 . 坐巴士唔知要兜幾耐 . 反正有 JR Kyushu Rail Pass 係手 . 
即係話 : 坐電車唔洗錢 . 於是 我地選擇左 @龜川站 落車 轉 電車 回 大分 ~
由 血池地獄 - 龜川站前 車費 170円/ 位
車程 10 mins 返到 大分站 ~
出閘後 . 好明顯要先換車飛 ~ 
由於我地簡左 牛角包列車 ( 即 - 883系 ) 
所以 . 要 @大分站 慢行打發 1個鐘 .  
去相 - 
上車前 . @大分站 內既 B Speak 買定茶點上車食 ~

大分 - 博多
特急 ソニック 50号 ( 883系 )
哈哈 ~ 終於見到傳說中既 牛角包啦 !!
架車一開 ......估唔到 我地會係依個情況下 欣賞 別府塔 .
 上車後 夠鐘 High Tea : B - Speak 既 P- Roll
試味感 
坦白講 . 我覺得 依個 朱古力味 好味過 Cream 味 !!
***
High Tea 後 . 瞓一瞓 . 話咁快就返到 博多站 
返到中洲川瑞 1st 事 . 開餐  - 是日 Dinner 暖暮
我既
老公既 
重有 一口餃子 
Dinner 多謝 1450円
今晚係 博多最後一晚 . 都係住返 博多西中州東橫 Inn 
哈哈 ~ 又可以簡 歡迎小禮物 . 果然係時間既關係 . 今晚選擇多好多 !!
我地今晚住高左 3 層 . 但門牌都係一樣 !  
所以 個 View 都係一樣 !!只係 排紅燈籠 可以睇多左幾行 ~
放底呀鹿 又再出動 ~ 
其實 @Canal City 隔離 .....
有間 開 24既 超市 . 同 Gates B1/F 相比 . 依邊 唔止 款式多 而且 重 平好多 !! 
今晚係我地 @博多既 最後一晚 . 所以 前幾日 未參與過 的 . 今晚都要試盡佢 !!
1st - 屋台串燒 
果然另有一番風味
串燒多謝 2150円
今晚真好 . 風唔大可以影埋水中倒影 ~   
2nd - 立食壽 C 
價錢公道 款又多 ~ 

其實唔止食咁小 ( 應該影小 2 件 )  
立食壽 C 多謝 1099円
********
是日戰利品 
由布院代表 - 

別府地獄代表 - 
大分站代表 -

東橫 Inn 自選小禮物 
24超市代表 -
********
是日宵夜

沒有留言:

張貼留言