富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-18

17th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 呀美橫町 & 秋葉原 Day 10 Part 1

是日行程
搬御徙町 Super Hotel - 呀美橫町 - 秋葉原 - 東京一番街 - Sky Tree - 上野
********
今日天氣真係好 ~
出晒太陽 . 應該有 5度 掛 ?!
是日早餐 -
唉 ~ 係咁意參與下 一陣再搵地方食過吧 !
為左聽日唔洗咁趕 .
所以 我地決定先搬過上野御徙町 Super Hotel .
新宿 - 御徙町
山手線
記得上嗰次黎 月台都未裝安全圍欄  
黎到御徙町站 @南口出
出閘後 台頭一望 已經見到 酒店招牌
又係先將呀鹿寄存 . 之後 安安樂樂 開始今日既旅程  0v0Y
原來 御徙町入面 有條小小玉石街
由 酒店 - 呀美橫町 約 5 - 8 mins

呀貓地咁叻既 . 搵到個好位晒太陽 ^0^
嘩 ~ 幻の手羽先 沖到黎 上野 ?

是日 Brunch -
可惜 我同老公食到一肚氣 !! 咩事就唔想提 . 但可以透露既係 上野依間 若狹家 .
請左個 Mainland 姨姨做 Waitress ( 識日文 既 完全強國人 )
我地得到咩待遇 ? 唉 ~  你返到大陸餐廳食飯時 會有咩待遇呀 ?
坦白講 . 我地唔係要咩上賓 待遇 . 但都唔代表要比佢 呼喝 + 白鴒眼  

嬲到唔記得影相 . Lunch 食左  3450円
繼續係呀美橫丁行圈 ~ 
上野 - 秋葉原
山手線  
去相 -

咁都得 ? 閣樓妹妹 同 地下妹妹 對跳

嘩 ~ 我既童年回憶呀 !!
原來 . 今年係 小忌廉 30th 週年 . 本來我都想參與架 ......
但個價格一 D 都唔親民 ! 好難出手呢 ~


2 則留言:

  1. 之前在其他既遊記都見過有人話在上野若狹家遇到大陸人不好的招呼, 所以我連其他的若狹家都唔敢去試

    回覆刪除