富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-12

11th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 呀蘇 あそぼーい ( 呀蘇男兒 ) & 九州横断特急 Day 4 Part 2

熊本 - 呀蘇 : あそぼーい ! ( 呀蘇男兒 ) 103号
上車啦 ~

上車前老公已經買左野食 . 而我 梗係參與 あそぼーい 既 便當啦 ~
食埋 Lunch 先參觀 あそぼーい ! 
是日 Lunch - 
老公's KFC Set - 1200
而我 - あそぼーい 便當 
*布甸係另外買 
Total 多謝 1640 
試味感 -
味道係 Ok 既 . 而且配料相當豐富 ~ 只係可惜冇得 Re-Heat .
食飽飽 . 出動啦 ~ 
去相 - 
當參觀完  あそぼーい 後 . 冇意中見到 ...... 
嘩 ? 乜咁大煙呀 .... 經查問後 . 原來佢就係 呀蘇火山 ~ 
我都要 同 あそぼーい 黎張合照先 ~
相信依間 KURO 屋  大家都唔會陌生 ~  
********
提提你 : 
九州産交バス ( 阿蘇登山線 ) & 九州横断バス ( 九州横断巴士 ) @紅箭咀位置 
如果要上呀蘇山的話 . 就 @下圖 紅箭咀位 上車 
其實 依 2款巴士同樣可以 來回 呀蘇站 與 呀蘇西站 . 
有關巴士時間表 . 請自行按入 - 
阿蘇登山線 - 請按
九州横断バス - 請按
********
呀蘇發脾氣事件 @ 巴士站都掛左通告 -
Zoom ~
@站內 觀光案內所 . 連地圖都印埋出黎 通知你 ...... 呀蘇 噴煙事件 ! 
* 紅圈 : 封鎖地區 & 景點位置圖
* 綠圈 : 現在地 ( 呀蘇站 ) . [ 綠圈係我後補上去 ]
嘩 ~ 隔咁遠都睇到咁大煙呀 ?!
Zoom ~ 
因為我地簡左 九州横断特急 回 熊本 . 
所以 . 需要@ 呀蘇田園空間博物館 閒遊 90mins 
@ 博物館 外面 . 係一個小型 菜市場 
嘩 ~ 都唔知食咩大架 !? 
See ~ 
而入面 . 除左有野買 外 .
重有地方比你休息 - 
行到咁上下 . 又係時候休息下 - 是日茶點 :
我既 - 
呀陪牧場 のミルク ( 呀陪牧場既牛奶 ) - 多謝 350
老公既 - 
呀蘇酸奶 多謝 200 
********
小趣事 : 
唔知點解我杯雪糕 . 咁 "襟" 食 !? 點食都唔見底 ~ 
********
時間過得真係快 ~ 
@ 呀蘇田園空間博物館 唔覺唔覺 就玩左 成個鐘 !? 
係時候返車站
 
呀蘇 - 熊本 : 九州横断特急 5号
上車後 . 繼續開餐 - いちご 大福 ( 士多啤梨大福 ) - 多謝 180 円/@
試味感 : 超好味 ! 真後悔只參與左 1粒 ~ ( 哭" )
車程約 1 hour . 我地返到黎 熊本   
由於今次上唔到呀蘇火山 . 所以 ~  I will be back !!  
Bye Bye 啦 くまも ~ 下次見 !!

6 則留言:

  1. 上阿蘇特別花時間, 唯有留待下次再安排.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉 ~ 重係封梗路 .... 都唔知幾時開呀

      刪除
  2. 好似1月份去好少人坐ASO BAY, 訂票都容易喎 !

    回覆刪除
  3. 其實我地當時都冇訂飛 . 即換即坐 . 但佢唔係成個一月都開 ! 記得查清楚列車時間表

    回覆刪除
  4. 係唔係只有星期六, 日開? 你係星期幾坐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔一定係星期6 or 日 先有 ! 你可以查返佢個時間表 : http://www.jrkyushu.co.jp/trains/asoboy/
      ( 內有 2014年3月~9月 ●特急「あそぼーい!」運転日 )

      刪除