富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-17

16th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 吉祥寺 & 渋谷 ( 涉谷 ) Day 9 Part 1

是日行程
吉祥寺 - 渋谷 - 南青山 - 表參道 - 裡原宿 - 池袋
******** 
開估啦 ~ 
之所以 尋晚想換房既原因就係為左 依個 "窿"  =.=" 
問心 . 你要我對住佢 2 晚 . 係咪唔得 ?! .... 咁又唔係 ~ 
對住佢 有冇幻像空間 ? 我會答你 : 有 !
而且依家 又凍 又大風 . 費事一陣捕風捉影 咁就唔好啦 ! 
所以 . 都係換房好 ~
********    
今朝冇參與酒店早餐 . 妝身後就馬上動身 ~
睇情況 依幢應該係酒店 .
呀 ~ 上次黎 依到重係圍住晒牌 . 計落只係 1 年多 D D .
睇個勢 已經起左一半有多 . 東京起樓既速度 真係快過香港好多 !

新宿 - 吉祥寺
JR 中央線 [豊田行き]
快速列車 .只需 15 mins 黎到 吉祥寺

由於 今朝冇食早餐 .
@吉祥寺 1st 站 - 元祖壽司 .
我唔客氣啦 ~
其中 依 3 碟 真係要同大家推介下
525円 : Toro  . 真真正正 入口即溶 . Good ~
105円 : 生豪壽司 . 超超超 正 !! ( Menu 上冇架 . 我都係見 路人甲 Order 後 . 自己跟住 Order )
168円 : 海膽壽司 . 依個價錢有依個質素 . 底食 !!
Brunch 多謝 2090円
我有力 Shopping 啦 )) 去相 -






終於行到黎 吉祥寺 排長龍 牛肉波 店
多謝 200円
試味感 
唔係我杯茶 
***
吉祥寺 - 渋谷
京王井の頭線  
急行列車 車程 17 mins
又係大家好熟識既 Center 街

Chacott


唉 ~ 特價都冇用 D ........ 色都唔岩用 .

下一站 Parco
Garcons 個 Sales 哥哥 向我推介依個袋 . 因為只係 出左 5日 ~

哈哈 ~ 多謝幫襯  ^o^ /
搞掂自己 D 野 . 到搞 呀曈 啦 !!
嘩 ~ 趴地白雪公主 ? 實在太搞笑 . 好難唔買返去囉 !!
向 南青山 進發 !!


沒有留言:

張貼留言