富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-16

15th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 博多空港 & 羽田空港 Day 8 Part 2

中洲川瑞 - 博多空港
福岡市地下鉄空港線 直達
成功上車坐定定啦 ~
***
提提你
不論你有冇拎住行李 我都會建議你經 Gates B1/F 層出入 .
咁就可以唔洗 行樓梯 上上落落咁辛苦
***
尋晚@超市參與既 橙味 梳打水
試味感
唔 ~ 可以接受既味道 . 不過都係試過就算啦 !
***
車程又係 10 mins
由於我地又係坐內陸機 . 所以唔洗坐接駁巴士 . 可以直接由 2號出口出到機場

其實 . 我地原本 Book 左 17:40 機 .
即係話 ~ 應該 16:00 左右 . 先係 Check In 時間 . 但岩岩比場雨 搞一搞 .
唉 ~ 依家先 15:00 ( 比原定時間 早左成個鐘 ! )
再加埋等上機嗰個幾鐘 .... 即係話 我地要係到玩 2個幾鐘 ?! 點玩呀 ......
於是 老公過 Counter . Check 下有冇其他航班 . 可以比我地提早過東京 ~
最後 當然 No Problem 啦  0v0Y
雖然 . 有得簡 @成田 Land . 不過 . 我地之前一直冇機會飛羽田 .
所以 都係照舊 由 博多 飛 羽田 . 
由於改早左 16:10  . 變相我地有 D 趕  =.="

成功 Check In 後 . 又到左 全人手自助 寄鹿環節
搞掂 ~
趕還趕 . 都唔會影響我 @機場最後衝刺架 !
啲 ~現在報時訊號一響 15:37

反正岩岩咁趕 都未有機會叉電 . 好彩閘口附近有叉電區 ~


估唔到今班機又幾 Full 喎 ~
福岡 Bye Bye 啦 )))
你放心啦  I Will Be Back ~
由於又係短途機關係 ..... 所以 又係得杯 Drink ~
大約 1個鐘左右 我地黎到 羽田空港


羽田空港 - 新宿
モノレール 到 浜松町 轉 JR 山手線


向新宿進發 ~

呵 )) 估唔到 呀鹿都有位坐呀 ~ 

沒有留言:

張貼留言