富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-13

12th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 下關 . 唐戶市場 Day 5 Part 1

是日行程 -
下關 ( 唐戶市場 ) - 門司港 - 小倉城 - 閒遊天神區
********
是日早餐 : 
左 : 我既 ; 右 : 老公既
 
妝身後 , 又要遊 Lift 河 ! 因為 . 我地今日要搬啦 ~
但由於時間既關係 . 要先寄存呀鹿 . 今晚先返黎接佢 .
@博多站 換飛 
由於 JR Kyushu Rail Pass 唔包 博多 到 小倉 之間 既 新幹線
所以 . 我地今日轉坐 特急ソニック ( 即 - 音速 Sonic 號)
博多 - 門司港
特急ソニック 17号 [ 885系 ]  到 小倉 轉 鹿児島本線 ( 門司港行き )
@小倉 轉車時 . 只要行過對面 . 唔洗上上落落 ! 非常方便 ~ 
另外 小倉轉既列車 只獨於普通電車 ( 自由席列車 ) . 所以出閘時 . 只要出示 Pass 便可 .
全車程 約 65mins . 我地黎到 門司港 
不過 . 今日 1st 站 係 下關 ( 唐戶 ) . 所以一落車 . 我地要趕過 碼頭 ~ 
因為 1 個鐘 只有 3 班船 ( 每 20mins 班 )
詳情 - 請按
成人單程 390円/ @ 
* 其實一次過買來回船飛都唔會有折 . 所以 分開買 都冇所謂 . 
船程約  8mins . 我地黎到 山口縣 既 下關 ( 唐戶 ) 
嘩 ~ 馬騮表演 呀 ?!  
Zoom ~
我地黎下關既 主要目的 就係為左依個 唐戶市場
***
唐戶市場資料 ( 介紹 ) - 請按
***
依到平日的確係一個魚市場 ~
但每逢星期 五 ; 六 ; 日 & 假期 . 就會遙身一變 . 變成一個大 Food Court . 
而且 重要 又平又正 呢 ~  
好 ! 去相 - 
點解 D 雞泡魚刺身 會咁平 ? 
因為 下關 係以出產 雞泡魚 為名 . 所以亦有 河豚之鄉 既 美譽 !
其實 . 日本好多地區 既 雞泡魚 . 都係黎至 下關 .
睇下姐姐幾快手 . 嗰頭買左 依頭就馬上補貨 !
@ 唐戶市場 入面 . 其中一區 係 專買 Souvenirs
但依到既產品 . 7成都係以 雞泡魚 為主 ~
參與完手信區 . 係時候搵食啦 ~ 
最後 我地簡左 - 
左邊 : ふぐ唐揚 ( 即 - 唐揚雞泡魚 ) - 100円/ 條
右邊 : たこ唐揚 ( 即 - 唐揚章魚 ) - 300円/ 杯
咁大隻鮑魚 . 只係 500円/ @ 
Total 3050円
飲飽食醉 繼續上路 ~ 
Oh ~ 原來馬騮表演完 . 正在休息呢 !
回程時 . 要先入 Counter 買飛 ~ 
依家已經係 中午 13:xx . 太陽出來了 可以坐上層 ~  
哈哈 ~ 果然係另一番景色 !! 

********
提提你 :
下關船運 設有 1日乘船劵 800円/ @

2 則留言: