富士山夢之大橋

富士山夢之大橋

2014-01-14

13th Jan 14 大阪.九州.東京之旅 - 閒遊由布院 金鱗湖 & いよとみ 地雞鍋 Day 6 Part 3

出發前 已經上網 Check 到今日 由布院 有 活動 ( 感謝祭 ) . 
所以 我地簡今日黎 由布院  ^o^Y 
@ 旅館 經 平成通り 黎到 感謝祭 會場 .  
佢係 由布院 宣導部 主任 - ゆーふー     
~ 笑 ~ 
@感謝祭 逗留 1x mins 後 .
經 由布見通り. 趕過 B - Speak  
真係同傳說一樣 . 我地 13:1x 黎到 .
人氣 P-Roll 細 Size 已經全部售罄 . 好彩重有 大 Size 0.0" 
總算完成任務 . 繼續沿 湯の坪街道 直上 . 向 金鱗湖 進發  
去相 -
沿指示牌 轉入小路 
金鱗湖 ~ 真係好靚 !! 
呀鴨 ~ 你地凍唔凍呀 ?
特然間 . 呀鴨地冇啦啦望住對面岸 . 依個畫面真係靚極 !
@同一時候 . 我從鏡頭內 隱約見到湖面上出現白煙 ?!
Zoom ~ 
@金鱗湖面 果然出現白煙 !! Amazing ~
雖然唔似書中介紹 咁多 咁明顯 . 但已經夠 ~ ^o^

是日 Lunch - 泉
我同老公都係 Order - 溫かいそば - 鴨せいろ
飲埋啖湯 . 滿足 ~
Lunch 多謝 3150円
埋單時 . 叔叔會為每位顧客送上 小甜品 - 黑糖揚げまんじゅう
* 黑糖揚げまんじゅう ( 即 - 黑糖饅頭 )
試味感 - 暖暖地 . 個殼硬硬地 . 唔太甜 . 好味 !  
回程時 . 沿 湯の坪街道 落山 .  
日本一 金賞 - 炸肉球 
多謝 150円
炸肉球入面有 牛肉 薯溶 洋蔥 等配料 .
試味感 : 味係 Ok . 不過好似炸耐左 .
哈哈 ~ 果然去到邊都見到呀貓
呀貓福袋 ?! 1050円/ 個 ?!
而且 . 重 Show 埋有咩係入面 . 當然要參與啦  ^o^ / 
繼續去相 -

呀貓之後 . 又係呀貓 ~

不過唔係 Kitty 貓 而係 龍貓 !!

 順路黎到 A - Coop 超市 . 上消夜糧餉 & 生果
哈哈 ~ 溫泉蛋 100円/ 隻
最後一站 : 參與由布院另一名物 - ゆふふ
***
提提你 -
依間 ゆふふ 似乎搬後左一條街 .
因為 . 現在地 跟 閃閃 13-14年版 旅遊書 所講地點 有出入 !
***
滿載而歸 . 打道回府 - 
一步入旅館. 職員姐姐便即刻上前 幫我地拎野 ~
依個感覺 真係非常良好 ! Very Good  
@ 櫃台 Check In + 拎鎖匙 後 . 職員姐姐 順勢問埋我地 一陣想幾點開飯 .
* 晚飯時間 - 分別係 18:00 或 18:30 .

之後 . 就帶我地入房 ....
一入到去 . 就見到今朝寄存既背囊 . Oh ~ 真貼心 .

跟住落黎 . 職員姐姐開始帶我地參觀 旅館內各項設備 .
@ 旅館行完一圈後 . 我地便返房 休息 ~
但依個時候 . 老公提意 匯一匯 大風呂   

@走廊上 .... 哈哈 ~ 我地間房呀 !!

好 C 服 呀 ~

18:30 開飯 -
開飯前 . 2 個傻人 黎張合照先 ^o^" 

睇下今晚食乜先 -
坐底後 . 職員姐姐 馬上為我地送上一杯 飯前酒 - 純米梅酒
另外 . 老公 Order 左杯 柚子蜜 ( 需另外收費 )
開飯 - いただきます
主菜出場 - 地雞鍋  ^o^
地雞鍋 後 又點小得 粥既環節 ~
終於到左最後一味 : 甜品 - 自家製黑胡麻 ぷりん
滑到不得了 ~ 美味しい !!
~ 大滿足 ~ 
 
我地都知 - 呻飢莫呻飽 !! 但真係食到 好飽 ~ 
一返房 . 佢地已經 幫我地鋪好被鋪 ! 真係服侍周到 ~
***
提提你 -
其實管房會有房鎖匙 . 如果唔想出現任何誤會 .
小妹建議 將貴重物品 先鎖入夾萬 .
***

休息左陣 + 同媽咪 Skype 後 . 係時候 參與 房內風呂
可能天氣關係 . 大約 21:xx 我地就開始 口痕

試味感 -
口感雖然鬆軟 . 但冇外界講到咁好味 !!
因為小妹只係覺得 有 D 似 馬拉糕 + Cream .
***
大約 10:xx . 又再出動 - 露天風呂 - 正 !

浸溫泉雖然 C 服 .
但係咁不停 - 除衫 沖身 浸溫泉 過水 著衫 .....
唉 ~ 始終覺得有 D 煩 !!
***
是日消夜 :
超市代表 - 

左邊 : 原味 我既
右邊 : 芝麻 老公既  

試味感 :
好一般 ! 不及岩岩 Dinner 嗰杯 自家製黑胡麻 ぷりん
***
唔經唔覺又 01:xx  .
@ 門前叉埋電 . 又係時候要瞓教 ~  
 
********
是日戰利品 -
博多站 Welcome Gift 

特急ゆふいんの森 代表 

由布院  湯の坪街道 代表
依個就係 1050円 Hello Kitty 福袋   
超市代表  

2 則留言: